جزیره کانگورو

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کشور استرالیا، سرزمینی پهناور و بسیار زیبا است که دنیایی از رنگ را در خود دارد. در این کشور شهرهای مدرن و بزرگی وجود دارد که هر کدام به تنهایی سبب جذب گردشگران بسیاری می‌شود، اما یک موضوع جالب که در مورد کشور استرالیا وجود داردتعداد ۸۲۲۲ جزیره است.
جزیره کانگورو

آشنایی با جزیره کانگورو در استرالیا | Australias kangaroo island

جزیره‌ای که می‌خواهیم درباره آن صحبت کنیم، جزیره کانگورو است. جزیره کانگورو در استرالیا یکی از جاذبه‌های جذابی است که از آن به عنوان سومین جزیره بزرگ استرالیا یاد می‌شود. این جزیره برای کسانی اهل ماجراجویی و همینطور سفرهای پژوهشی در دنیا هستند بسیار جالب و هیجان‌انگیز می‌تواند باشد، برای اینکه بیشتر با این جزیره آشنا شوید در ادامه با مجله دلتا همراه باشید.
جزیره کانگورو در استرالیا

جزیره کانگورو

جزیره کانگورو در استرالیا با توجه به حیات وحش متنوع و جذابی که دارد تضادهای خارق‌العاده‌ای را در این منطقه پدید آورده و از آن به عنوان گالاپاگوس استرالیا یاد می‌شود. این سرزمین با توجه به میراث غنی و خوراکی‌هایی که در سطح جهانی پروش می‌دهد به عنوان سومین جزیره بزرگ از آن یاد می‌شود و فرصت‌های بی‌نظیری را برای جهان پژوهان و ماجراجویان فراهم آورده است. لازم است بدانید که جزیره کانگورو در استرالیا سومین جزیره بزرگ این کشور با ۱۵۵ کیلومتر طول و ۵۵ کیلومتر عرض محسوب می‌شود و به بازدیدکنندگان حس رهایی از نگرانی‌های روزمره را ارزانی می‌دارد. جزیره کانگورو مزین به افق‌های گسترده حیات وحش بکر مملو از کانگوروها، کوالاها، فیل‌ها، دلفین‌ها و پنگوئن‌ها است که برای شادی افراد در باغ وحش بدون هیچ محدودیتی جست و خیز می‌کنند.
سومین جزیره بزرگ استرالیااین جزیره در استرالیا به دلیل دور افتادن از سرزمین اصلی کمتر مورد دست خوش تغییرات جامعه اروپایی بوده و همین خود سبب این شد که این منطقه زیستگاهی برای کانگوروها باشد و حیات وحشی واقعی در این کشور به شمار بیاید. همین دور بودن از شهرهای اصلی سبب شده تا بیش از نیمی از گیاهان بومی منطقه پهناور جزیره کانگورو در استرالیا که مساحتی برابر با ۲۲۵۰ کیلومترمربع می‌شود نیز حفظ گردد. به غیر از جلوگیری از خطرات احتمالی که انسان‌ها برای این جزیره دارا هستند از ورود روباه‌ها و خرگوش‌ها هم به این جزیره جلوگیری می‌شود تا موجب بروز مشکل برای این جزیره نشوند. در نتیجه این تمهیداتی که برای این جزیره در نظر گرفته شده نیز جمعیت حیوانات و پرندگان هم در حال رشد است.
مجتمعی حفاظت شده در انتهای غربی این پارک ملی، شکارگاه فلیندرز قرار دارد که چشم‌اندازهای ساحلی گیرا و همینطور مناطق بسیار بزرگی از حیات وحش و تنوع در حیات وحش را شامل می‌شود.
زیستگاه کانگوروها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…