تزیین مبلمان کرم با کوسن‌های رنگی

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استفاده از مبل کرم رنگ دست شما را برای دیزاین خانه باز نگه می‌دارد و شما به‌ راحتی می‌توانید از هر تناژ رنگی با پس‌زمینه مبل‌های کرم استفاده کنید. چرا که این رنگ رنگی خنثی به حساب آمده و می‌توان گفت که با هر رنگی به آسانی ست می‌شود.
کوسن رنگی

یکی از بهترین عناصر برای جلوه بخشیدن به مبل کرم کوسن‌های مبل است. در این مطلب از مجله دلتا می‌توانید چند نمونه از انواع کوسن رنگی در طرح‌های مناسب برای مبل کرم رنگ را مشاهده کنید.

انتخاب کوسن برای مبل کرم رنگ

یکی از رنگ‌های معمولی که هنگام خرید مبلمان همه به سراغ آن می‌روند، رنگ کرمی است. این رنگ به دلیل خنثی بودن و ست شدن راحت با سایر رنگ‌ها، طرفداران زیادی پیدا کرده است و یافتن کوسن‌ رنگی زیبا که با آن ست شوند نیز کار آسانی است. کافی است با سلیقه خود چند کوسن رنگی را انتخاب کنید؛ به احتمال زیاد این کوسن ها با مبلمان شما ست خواهند شد

کوسن برای مبل کرم با رنگ خردلی

کوسن مبل

یکی از رنگ‌هایی که همراه مبل کرم بسیار چشم‌گیر و زیبا می‌شود بدون تردید رنگ خردلی است. شما برای دیزاین خانه خود به‌ راحتی می‌توانید از وسایل طلایی‌ رنگ برای جلوه دادن بیشتر به فضا استفاده کنید. مبل‌های با تناژ رنگی کرمی، سفید و صدفی را می‌توانید با رنگ‌های بسیاری دیزاین کنید که یکی از بهترین آن‌ها رنگ خردلی است.

کوسن طرح دار برای مبل کرم رنگ

انواع کوسن رنگی

یکی دیگر از انتخاب‌های مطلوب هنگام خرید کوسن مبل کرم رنگ استفاده از کوسن‌های طرح دار است. برای این منظور شما به‌ راحتی می‌توانید از کوسن‌های طرح دار با تناژ رنگی متفاوت برای دیزاین مبل کرمی خود استفاده کنید.

کوسن‌های سرمه‌ای طوسی برای مبلمان کرم

کوسن‌های طرح دار

می‌توان از کوسن‌های آبی فیروزه‌ای با ترکیب رنگ بنفش برای مبل کرمی استفاده کرد. برای این منظور و برای دیزاین استفاده از رنگ‌های مترداف با سرویس مبل است؛ یعنی استفاده از کوسن آبی و کرمی به‌ صورت ترکیبی انتخاب مناسبی است. از سوی دیگر شما می‌توانید از کوسن‌های طوسی به دلیل خنثی بودن رنگ در این قاب زیبا استفاده کنید.

کوسن مبل کرم به رنگ آبی

کوسن رنگی

یکی دیگر از انواع کوسن رنگی می‌توان به کوسن‌های آبی ساده و طرح دار اشاره کرد. بدون تردید استفاده از رنگ‌ها در زمان چیدمان سرویس مبل کرمی به زیباتر شدن آن بسیار کمک می‌کند. گاهی اوقات رنگ‌های شاد بدون اینکه با محیط ست باشد سبب زیباتر شدن تصویر در فضا می‌شود. شما برای اینکه به دکوراسیون متفاوت دست پیدا کنید باید دیزاینی متفاوت و مدرن داشته باشید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ دی ۱۳۹۹ در ۱:۴۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ دی ۱۳۹۹ در ۲:۰۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ دی ۱۳۹۹ در ۵:۲۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳ دی ۱۳۹۹ در ۴:۳۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…