دکوراسیون اتاق خواب به سبکی ساده

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هنگامی که به سمت طراحی دکوراسیون مدرن حرکت می‌کنید آرام‌آرام چوب از دایره لوازم به کار رفته در محیط کنار می‌رود. اما در مینمالیسم با کنار هم قرار دادن این دو با یکدیگر گرما بخش فضای سرد مدرنیته خواهید بود، از طرفی حس لوکس بودن و منظره‌ای طبیعی را برای بیننده به ارمغان آورده‌اید.
7 22 دکوراسیون اتاق خواب به سبکی ساده

اگر سبک‌های شخصی و علایق و ترجیحات مختلف افراد را کنار بگذاریم، می‌بینیم که این روزها، چیدمان اتاق خواب مینیمال بسیار پر‌رونق شده است. افراد زیادی این روزها به سبک مینیمالیسم روی آورده‌اند اکنون در مجله دلتا دکوراسیون اتاق خواب مینیمال را نشان می‌دهیم.

سادگی

3 52 دکوراسیون اتاق خواب به سبکی ساده

امکان ندارد در دکوراسیون اتاق خواب مینیمال و زیبا غرق نشوید، با وجود کم بودن اجزای محیط، سبک شخصی در اتاق قدرت فوق العاده ای ایجاد می‌کند. آینه گرد بدون قاب، ملحفه های چروکیده و میز پاتختی فلزی و مشکی همه شما را به یک استایل شخصی ارجاع می‌‌دهند.

کلکسیون ها

1 52 دکوراسیون اتاق خواب به سبکی ساده

اینکه به دنبال دکوراسیون اتاق خواب مینیمال هستید، دلیل نمی‌شود که کلکسیون کتابهایتان را در معرض دید قرار ندهید. تنها دقت کنید که آن‌ها با چیدمانی مرتب و تمیز در کنارهم قرار گرفته باشند.

ترکیب بافت ها

2 55 دکوراسیون اتاق خواب به سبکی ساده

 

سبک شخصی در این اتاق با لایه‌های مختلفی از بافت در کنارهم قرار گرفته است. ملحفه‌های پارچه‌ای نرم، تاج تخت مخملی، میز پاتختی خشن و زبر در کنار گرمای چراغ‌های برنجی مدرن و براق به خوبی نشسته‌اند.

تک رنگ

8 10 دکوراسیون اتاق خواب به سبکی ساده

این اتاق علاوه برپالت رنگ، پالت شکل نیز دارد. پالت تک رنگ با الگوی تکرار شده و هندسی، از تابلوی هنری روی دیوار گرفته تا تزیینات  روی صندلی و حتی شکل خود صندلی بسیار جسورانه انتخاب شده اند.

کاغذ دیواری

5 47 دکوراسیون اتاق خواب به سبکی ساده

آیا به نظرتان کاغذ دیواری‌ها شلوغ هستند و نمی‌توانند در دکوراسیون اتاق خواب مینیمال به کار روند؟ این اتاق نظرتان را تغییر می‌دهد. تنها نقش کاغذ دیواری در اتاق اضافه کردن رنگ و الگو به محیط است و استفاده میز کناری چوبی تیره رنگ و چراغ‌های دیواری، اتاق را بسیار شبیه یک هتل ۵ ستاره می‌کند.

کاهش هزینه ها

45 1 دکوراسیون اتاق خواب به سبکی ساده

 

دکوراسیون اتاق خواب مینیمال یکی از مناسب ترین استایل‌ها برای یک طراحی داخلی کم هزینه است. چرا که برای اتاق خواب تنها به یک تخت احتیاج خواهید داشت. برای تبدیل آن به فضایی شخصی می‌توانید از عکس ها و اشیای مورد علاقه تان، حتی در حد یک شاخه گل استفاده کنید.

گل و گیاه

6 29 دکوراسیون اتاق خواب به سبکی ساده

گل‌ها و گیاهان محیط را متعادل و سرزنده می‌کنند. تکیه آینه به دیوار، و قرار دادن آن بر روی پالت چوبی، استفاده از فرش ساده و رنگ‌های خنثی فضای مکملی برای چیدمان اتاق خواب مینیمال به وجود می‌آورند.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ دی ۱۳۹۹ در ۴:۳۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲ دی ۱۳۹۹ در ۳:۰۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…