بهترین مدل کلاه زنانه مجلسی

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
همان‌گونه که می‌دانید مد، هر چند سال یکبار دوباره تکرار می‌شود و این بار در دهه ۸۰ میلادی، کلاه زنانه توسط پرنسس دایانا به صدر فهرست لیست اکسسوری زنانه راه یافت.
کلاه زنانه مجلسی

کلاه زنانه دارای انواع مختلفی است. مانند: کلاه مجلسی و کلاه بافتنی و … در این مطلب مجله دلتا تاریخچه کلاه زنانه و معرفی بهترین مدل کلاه زنانه مجلسی را به عنوان یک اکسسوری کاربردی در مجالس، به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

تاریخچه کلاه زنانه

تاکنون دو نقاشی با کلاه زنانه در جهان یافت شده است که یکی از این نقاشی‌ها مربوط به زنان مصر باستان و دیگری نقاشی سردیس بوده است. هر چند تقریبا در نقاط مختلف دنیا از جمله ایران کلاه زنانه وجود داشته است، اما بررسی‌های تاریخی نشان می‌دهد که اولین کلاه زنانه توسط فرانسوی‌ها طراحی و مورد استفاده قرار گرفته است.

استفاده از این اکسسوری زنانه تا مدت‌ها به عنوان یک قانون جدا نشدنی از استایل خانم‌ها بود، تا جایی که عدم استفاده از آن نشان دهنده عدم رعایت نظم، فقر و … بود. البته این رسم همزمان با شروع جنگ‌های جهانی به پایان رسید.

بهترین مدل کلاه زنانه مجلسی

میدلتون در شهرستان برکشایر بزرگ شد. پس از اتمام مدرسه به کالج مارلبرو رفت و پس از آن وارد دانشگاه سنت اندروز شد. در آنجا با شاهزاده ویلیام که او نیز در ۲۰۰۱ مشغول درس خواندن در آن دانشگاه بود آشنا شد. با آغاز رابطه این دو نفر، رسانه‌ها هم لحظه به لحظه آنها را زیر نظر داشتند. او بخاطر سلیقه خوبش در مد مورد تحسین قرار گرفت. همچنین در لیست خانم‌های خوشتیپ نیز قرار دارد.

کلاه زنانه مجلسی رنگ روشن

در ادامه مدل های کلاه زنانه را می‌بینید.

کلاه زنانه مجلسی سرمه ای

کلاه زنانه مجلسی قهوه ای

 

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “در مهمانی‌های رسمی چه بپوشیم؟” را مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۳۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۶ ق٫ظ

  3. نوشین حیدری

    ۶ دی ۱۳۹۹ در ۹:۵۸ ب٫ظ

    • سارا امیرانی

      ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۴۳ ب٫ظ

      سپاس

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۶ دی ۱۳۹۹ در ۳:۵۲ ب٫ظ

    • سارا امیرانی

      ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۴۳ ب٫ظ

      سپاس

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…