روش‌های مختلف استفاده از کمربند زنانه!

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یک تیپ ساده و مرتب که کمی رسمی به نظر برسد! پوشیدن یک پیراهن ساده و کمربند، این استایل را به شما می‌دهد.
روش های استفاده از کمربند زنانه

اکثر ما از کمربند همراه یک سری لباس‌های معمول مثل شلوار استفاده می‌کنیم و گاهی نیز با هماهنگ کردن آن‌ها مشکل داریم. در این مطلب روش های استفاده از کمربند زنانه همراه با لباس‌های مختلف را خواهیم گفت. با مجله دلتا همراه باشید.

روش های استفاده از کمربند زنانه

  • ژاکت پشمی

ژاکت پشمی یکی از لباس‌هایی است که در کمد لباس هر خانمی پیدا می‌شود. پوشیدن ژاکت نسبت به دیگر لباس‌ها دقت بیشتری می‌خواهد. می‌دانیم پوشیدن ژاکت اغلب ظاهری شلخته می‌دهد و حالتی نامرتب به خود می‌گیرد. اما به راحتی به کمک یک کمربند زنانه مناسب، می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. همچنین استفاده از کمربند، همراه ژاکت پشمی انحنای بدن را به خوبی نشان می‌دهد و شما را لاغرتر از زمانی که ژاکت را بدون کمربند می‌پوشید، نشان می‌دهد.

روش های استفاده از کمربند زنانه ژاکت

  • پالتو و کت

کت‌های زنانه مخصوص محیط‌های رسمی نیست بلکه آن‌ها را می‌توانید در روزهای سرد خارج از محل کار و دورهمی‌های دوستانه هم بپوشید. با وجود این‌که یک کت به تنهایی استایل زنانه را خیلی جذاب نشان خواهد داد ولی استفاده از یک کمربند همراه کت می‌تواند به طور شگفت‌انگیزی استایل را بهبود بخشد.

روش های استفاده از کمربند زنانه کت

  • کمربند زنانه همراه شال بزرگ

شال‌های بزرگ نخی و بافت آنقدر وسوسه انگیز است که خانم‌ها دوست دارند از آن‌ها به عنوان مانتو و پانچو استفاده کنند. این نوع شال‌ را اگر به طور معمول روی دوش بیندازید خیلی بلند است و تا زیر زانو می‌رسد. با یک تکنیک ساده و اساسی می‌توانید از یک کمربند همراه شال خود استفاده کنید.

روش های استفاده از کمربند زنانه شال

  • سرهمی مجلسی

استفاده از سرهمی مجلسی برای خانم‌ها به یک تیپ خاص تبدیل شده که برای هر فصل و استایلی مناسب است. از تیپ اسپرت تا رسمی با کفش‌های پاشنه‌دار ظریف و… . خانم‌ها می‌توانند همراه یک کمربند از آن به عنوان یک لباس کامل در مراسم‌ها استفاده کنند.

  • کمربند زنانه همراه دامن ماکسی

در فصل گرم پوشیدن یک دامن ماکسی خنک بسیار کاربرد دارد. دامن بلند یا ماکسی یکی از کلاسیک‌ترین و سرزنده‌ترین مدل‌هایی است که مورد توجه خانم‎‌ها قرار می‌گیرد. همراه دامن ماکسی بلند از یک کمربند باریک برای نشان دادن دور کمر واقعی خود کمک بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «این بار آقایان نارنجی بپوشند!» بخش مد و فشن دلتا را دنبال کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ در ۶:۴۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۵ دی ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…