اکسسوری برای لباس شب قرمز!

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یک تیپ و استایل بامزه و شیرین برای مهمانی‌ها، به خوبی توسط یک کفش سبز که همراه لباس قرمز‌ پوشیده‌ شده، شما را در انتخاب‌تان سربلند خواهد کرد.
اکسسوری برای لباس شب قرمز

یک لباس قرمز می‌تواند در یک مهمانی مجلل، شما را در مرکز توجه قرار دهد. چگونه با لباس شب قرمز شیک باشید؟ با پوشیدن یک پیراهن ساده و بدون زرق و برق، لباس مجلسی قرمز جذاب خواهد شد، اما نکاتی است که در انتخاب اکسسوری باید به آن دقت کنید.  پس با مطلب ” اکسسوری برای لباس شب قرمز ! ” همراه دلتامگ باشید تا شیوه‌های ست کردن اکسسوری با لباس مجلسی قرمز را به شما معرفی کنیم.

اکسسوری برای لباس شب قرمز !

کمربند مشکی را جدی بگیرید

ترکیب رنگی بی‌نظیری از ست کردن لباس شب قرمز و یک کمربند براق مشکی حاصل می‌شود. فراموش نکنید که کمربند باید کمی بالا‌تر از ناحیه‌ شکم بسته شود.

طیف­‌های مختلف رنگ قرمز 

در همه‌ قسمت‌های استایل خود، از قرمز پر رنگ و اصطلاحا جیغ، استفاده نکنید. به جای این کار، توصیه می‌کنیم که از تناژهای متفاوت رنگ قرمز، برای ایجاد تضاد رنگی بیشتر در عین حفظ تم کلی قرمز، یاری بگیرید.

کفش­ پاشنه بلند چه رنگی بپوشیم؟

برای اضافه کردن رنگ و لعاب بیشتر به استایل، انتخاب رنگ کفش‌ است. قرمز کبود برای ست کردن با لباس شب براق، بهترین گزینه محسوب می‌شود.

کفش چرم

اگر همیشه در تلاش برای جلب توجه دیگران هستید، از یک کفش براق استفاده کنید. رنگ مشکی برای کفش چرم انتخاب بسیار مناسبی است.

اکسسوری برای لباس شب قرمز کفش

به دنبال جواهراتی با سنگ قرمز باشید

لعل یا یاقوت از جمله سنگ‌هایی است که در عین خاص و کلاسیک بودن، ظاهری مدرن می‌سازند. جواهرات نقره‌ای و طلایی، که امروزه پرطرفدارترین رنگ‌ها است، ظاهر لباس شب قرمز را به سمت و سوی کلاسیک‌تری می‌برد.

مطلب پیشنهادی:  این اشتباهات آرایشی، شما را پیر می‌کند

 

اکسسوری برای لباس شب قرمز جواهر قرمز

به جای گردنبند، گزینه­‌های دیگر را در نظر بگیرید

انگشتر، گوشواره و دستبند هیچ یک منافاتی با لباس شب قرمز ندارند.

 

کیف کوچک 

همراه داشتن یک کیف کوچک اما دارای فضای کافی، تکمیل کننده لباس شب قرمز است. به یاد داشته باشید که رنگ کیفی که انتخاب می‌کنید، باید متفاوت از طیف و درجه‌ رنگ لباس شب شما باشد.

اکسسوری برای لباس شب قرمز کیف

جواهرات خود را محدود نگه دارید

به یک یا دو قلم اکسسوری اکتفا کنید، تا جلوه‌ پوشش و استایل شما تحت الشعاع زرق و برق اکسسوری‌ها قرار نگیرد.

رنگ­‌های اصلی 

ترکیب رنگ‌های زرد و آبی به عنوان رنگ‌های اصلی در کنار قرمز، در نگاه اول شاید کمی زیاده‌روی به نظر برسد، اما نتیجه‌ای درخشان را به ویژه برای مهمانی‌های نیمه رسمی و دوستانه خواهد داشت.

از بین بردن یکنواختی با رنگ مشکی 

مشکی به عنوان یک رنگ خنثی به شدت پر‌قدرت است. شما قادر هستید تا با یک کمربند مشکی ساده، یک‌رنگی و یکنواختی لباس شب قرمز‌ را شکسته و بهبود ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نحوه ست کردن طلا با لباس

ست کردن طلا با لباس شاید در نگاه اول بی‌اهمیت باشد؛ اما دراین‌رابطه باید بگوییم که نحوه ست…