با چند راهکار ساده و ارزان خانه خود را زیبا سازید

۱۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
باوری وجود دارد که تغییر دکوراسیون منزل نیازمند هزینه فراوانی است، این باور درست نیست و راه و کارهای زیادی برای بروز کردن سبک منزل و تغییر دکوراسیون کم هزینه وجود دارد.
تغییر دکوراسیون کم هزینه

برای تغییر دکوراسیون کم هزینه بهتر است با اجرای یک سری روش‌های توصیه شده از سوی دکوراتورهای حرفه ای که در عین سادگی تاثیرگذار هستند آغاز کنیم. برای تغییر دکوراسیون کم هزینه راه‌های متنوعی است. با ما در مجله دلتا همراه شوید تا با چند راهکار ساده و ارزان به فضای خانه‌تان جانی دوباره ببخشید.

نو کردن وسایل قدیمی و کهنه

گاری دیواری

قصد دارید وسایل کهنه را دور بریزید؟ دست نگه دارید، فکر کنید آیا می‌شود با کمی تغییر و باسازی مجددا از آن‌ها استفاده کرد. برای تزئین پنل های شیشه ای کمد در تصویر بالا از باقی مانده‌های کاغذ دیواری استفاده شده است. شما هم می‌توانید با رنگ کردن یا براق کردن یا تعویض پارچه مبلمان جلوه ای تازه به برخی وسایل بدهید. ایده‌هایی که هزینه زیادی نیاز ندارند اما نتیجه ای شگفت انگیز به جا می‌گذارند.

استفاده از جعبه های دکوری

قفسه دیواری

از جعبه‌هایی که برای وسایل اضافی استفاد می‌کنید، به عنوان عنصری دکوری در آرایش خانه بهره بگیرید. در ضمن گذاشتن وسایل در این جعبه‌ها بهم ریختگی خانه شما را کمتر می‌کند و فضای بیشری را در اختیار شما قرار می‌دهد. حتی برخی از چمدان‌ها که جنبه تزئینی دارنند نیز می‌توانند نقش این جعبه‌ها را ایفا کنند.

قفسه هایی که معجزه می کنند

دکوراسیون منزل

قفسه‌های دیواری که امروز طرفداران فراوانی پیدا کرده است، می‌توانند بر جذابیت و زیبایی دکوراسیون خانه شما بیفزایند. قفسه‌های دیواری کاربردهای مختلفی دارند. از آن‌ها می توانید برای چیدمان کتاب‌ها، وسایل تزیینی و دکوری استفاده کنید و در نصب آن‌ها کمی خلاقیت به خرج دهید و در طرح‌های متنوع بر روی دیوار نصب کنید.

تضاد در دکوراسیون

تغییر دکوراسیون

حتما مواقع بسیاری پیش آمده است که در فروشگاهی چیزی توجه شما را به خود جلب کند و از ترس اینکه مبادا با وسایل خانه ست نشود، بی خیال خریدش شده‌اید، اما باید بدانید که ناهماهنگی و تضاد در دکوراسیون مانند این صندلی قرمز در میان ست ناهارخوری آشپزخانه جذابیت فوق العاده‌ای به فضا می‌بخشد.

گالری دیواری

دکوراسیون کم هزینه

از کنار هم چیدن عکس‌های قدیمی خانوادگی یا حتی نقاشی‌های فرزندانتان بر روی یکی از دیوارهای خالی یا گوشه‌ای بی روح و سرد در خانه گالری دیواری بسازید. می‌توانید آن‌ها را در قاب‌هایی در رنگ‌ها و اندازهای مختلف قرار دهید. این قاب‌ها گرما و صمیمیت را به آن فضا هدیه می‌دهند.

رنگ صندلی ها را عوض کنید

تغییر دکوراسیون کم هزینه

برای تغییر دکوراسیون کم هزینه می‌توانید صندلی‌های میز ناهارخوری تان سرد و بی روح هستند و کهنه و فرسوده شده‌اند، با رنگ زدن جانی تازه به آن‌ها بدهید. رنگ‌های شاد و تند مانند قرمز حضورشان را فریاد می‌زنند و شادی و هیجان را در فضای خانه به جریان می‌اندازند و رنگ‌های سفید و روشن با نجابتی خاص جلوه‌ای تازه به فضا می‌دهند انتخاب با شماست.

۱۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۳۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۵:۵۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۷ دی ۱۳۹۹ در ۹:۲۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۳ دی ۱۳۹۹ در ۴:۳۸ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۳ دی ۱۳۹۹ در ۲:۲۲ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲ دی ۱۳۹۹ در ۳:۰۳ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲ دی ۱۳۹۹ در ۰:۴۹ ق٫ظ

    همه مطالب جالب و آموزنده وحذابند

    پاسخ

  9. ناشناس

    ۲ دی ۱۳۹۹ در ۰:۴۷ ق٫ظ

  10. ناشناس

    ۲ دی ۱۳۹۹ در ۰:۴۱ ق٫ظ

  11. ناشناس

    ۱ دی ۱۳۹۹ در ۲:۲۴ ب٫ظ

  12. ناشناس

    ۱ دی ۱۳۹۹ در ۲:۰۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…