تور ارواح در هتل استنلی

۱۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
به اعتقاد خیلی از افراد، بسیاری از کسانی که از دنیا می‌روند، روحشان به دنیای دیگر وارد نمی‌شود و در محلی که جانشان را از دست داده‌اند، می‌ماند.
stanley hotel haunted1 تور ارواح در هتل استنلی

آیا به وجود ارواح اعتقاد دارید؟ دنیای ماورا را باور می‌کنید؟ داستان هتل روح‌زده استنلی را می‌دانید؟ اگر از آن دسته افرادی هستید که به وجود ارواح اعتقادی ندارید و یا یالعکس از دنبال‌کنندگان داستان‌های ماورالطبیعه و داستان های ارواح هستید، با ما در مجله دلتا تا آخر داستان هتل استنلی، همراه باشید.
هتل استنلی خانه ارواح

هتل استنلی کجاست؟

این هتل ۴۲۰ اتاق دارد که در منطقه استس پارک، در کلرادوی آمریکا واقع شده است. این هتل مرموز و شگفت‌انگیز در ۵ مایلی ورودی پارک ملی کوهستان راکی، قرار گرفته و از این نظر جزو هتل‌های خوش منظره و با جذابیت‌های طبیعی بالا به حساب می‌آید.

هتل استنلی در کلرادو

مهمانان این هتل به این منظور به این هتل می‌آیند که اتفاقی فراتر از دنیای روزمره و عادی را تجربه کنند. در همین راستا از دیگر امکانات هتل استنلی این است که در آن تورهای گردشگری با موضوع محوریت فعالیت‌های ماورایی و ترسناک برگزار می‌شود.

تاریخ هتل استنلی

این هتل در ۴ جولای سال ۱۹۰۹، توسط فریلن اسکاتی استنلی، در این منطقه زیبا افتتاح شد. هتل استنلی و زمین‌ها و مراتع اطراف آن، امروزه به عنوان یکی از مکان‌های تاریخی کشور آمریکا به حساب می‌آیند. شهرت این هتل به‌خاطر گردشگری وحشت است.

البته نباید نقش استفن کینگ، نویسنده معروف ژانر وحشت را در این بین نادیده گرفت. کینگ با داستانی ترسناک، جذابیتی دو چندان به این هتل ترسناک اما جذاب بخشیده است.
تاریخ هتل استنلی

داستان نوشتن کتاب درخشش

داستان نوشتن کتاب درخشش از آنجا شروع شد که کینگ و همسرش برای اقامت به این هتل رفتند. در کمال ناباوری در حالی که هنوز  اقامت آن‌ها به یک روز هم نرسیده بود، دریافتند که تنها مسافران داخل این هتل هستند و حتی خدمه هتل هم در حال آماده‌سازی برای تعطیلی هتل در فصل زمستان بودند.

کینگ حس و حالش را این‌گونه توصیف می‌کند که فضای هتل، راهروهای طولانی و خلوت هتل که انگار بی‌انتها شده بودند، او را در خلسه فکری برده بود. همه این المان‌ها، این حس را به کینگ دادند که انگار خداوند او را به این مکان هدایت کرده است تا این صحنه‌ها را ببیند.
هتل مرموز
کینگ و همسرش در اتاق شماره ۲۱۷، اقامت داشتند. او در خواب خود می‌بیند که یک پسربچه ۳ ساله شده و موجودی شیطانی در تعقیب اوست.

کینگ از خواب بیدار شده و در حالی که به فکر فرو رفته بود، روایت داستان درخشش به ذهنش خطور کرد. داستان یک خانواده ۳ نفره در هتل اورلوک که در اتاق ۲۱۷ به وقوع می‌پیوست.

اگر به اقامتگاه‌های جالب علاقه دارید، اقامتگاهی جذاب و متفاوت در جنوب ایران را بخوانید.کتاب درخشش

فستیوال فیلم استنلی

از سال ۲۰۱۳، هتل استنلی میزبان فستیوال فیلم استنلی به عنوان یک جشنواره مستقل فیلم‌های ترسناک است. با اینکه در هتل استنلی رویدادهای فراطبیعی و عجیب، قبل از ساخت فیلم درخشش اتفاق افتاده بوده است.

اما باید پذیرفت که این هتل روزهای آرامی را قبل از این فیلم داشته است و پس از ساخت این فیلم، تازه شروع کار هتل به حساب می‌آید. هر ساله افراد زیادی که به ماجراهای ماورالطبیعه علاقه‌مندند به این هتل می‌آیند.
پیشنهاد مطالعه: مطلب تنها روستای زنده جهان در دل صخره! را بخوانید.

۱۰ دیدگاه

  1. جمال

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱:۰۲ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۸:۵۰ ق٫ظ

      خوشحالیم که دوست داشتید

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۴:۳۰ ب٫ظ

    من عاشق این رمان وفیلمش بودم مقاله عالی بود ممنونم خانم زینب👌👌👌

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۴ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۴:۲۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۰۰ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۸:۰۵ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۲ ب٫ظ

  8. نوشین حیدری

    ۳۰ آذر ۱۳۹۹ در ۴:۱۵ ب٫ظ

    یعنی آدم هآ میکشتند

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…