غار رنگارنگ رید فلوت چین

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
درون غار رید فلوت چین در حقیقت، با آبشاری گوش نواز، ستون ها و اشکال سنگی روبرو خواهید بود که به خاطر رسوب کربنات ایجاد شده است.
Reed Flute Cave غار رنگارنگ رید فلوت چین

اگر به دیدن جاذبه‌های طبیعی و عجایب جهان علاقه‌مند هستید یا از گردشگرانی هستید که به دنبال ناشناخته‌ها می‌روند، به شما در مجله اینترنتی دلتا غاری زیبا در چین را پیشنهاد می‌دهیم. غار رید فلوت چین یکی از نمونه‌های بی‌‌نظیر تشکیل غارهای آبی در دنیاست که به خاطر نورپردازی‌های زیبا و رنگارنگی که دارد، صحنه‌های دیدنی و تماشایی بی‌نظیری را ایجاد نموده است. نام این غار از اشکال و گیاهان نی مانندی گرفته شده که در بیرون غار تشکیل شده و مردم محلی از آن نی و فلوت می‌سازند.

غار رید فلوت در چین

جاذبه‌های درون غار

نورپردازی‌های رنگارنگ هنرمندانه ای در این غار صورت گرفته است. به طوری که شگفتی تصاویر ستون‌ها اشکال سنگی را چند برابر کرده است. گردشگرانی که در میان این مناظر عجیب رنگارنگ قدم می‌زنند، احساس غریبی را تجربه می‌کنند. اگر به جاذبه‌های گردشگری عجیب علاقه مندید، مجله گردشگری دلتا را همراهی کنید.

درون غار مکان‌هایی را برای گردشگران نام‌گذاری کرده‌اند. در هنگام پیاده‌روی ابتدا به منطقه‌ای می‌رسید که به آن نام برج کاجی را داده‌اند. پس از آن وارد کاخ کریستالی می‌شوید.

جاذبه های غار رید فلوت

غار رید فلوت چگونه شکل گرفته است؟

در طول سال‌ها و شاید هم قرن‌ها، غار رید فلوت چین ظاهری این گونه یافته است. در تشکیل اشکال و مواد معدنی درون غار، فرسایش آب و رسوبات کربنات نقش بسیار مهمی را ایفا کرده‌اند. هنگامی که آب جاری درون غار از سقف‌ها یا کف خشک می‌شود، کربنات کلسیم (آهک) موجود در آن باقی مانده و به مرور زمان این اشکال زیبا و بی‌نظیر مناسب برای طبیعت گردی  را ایجاد می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: اگر به جاذبه‌های رنگی هند علاقه دارید، “جاذبه‌های رنگی هند” را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۰ ب٫ظ

    چقدر زیبا

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۳۹۹ در ۹:۰۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…