ایده‌های کاربردی برای دکوراسیون اتاق مدرن پسرانه

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اتاق خواب یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک خانه است که دکوراسیون آن، تاثیر بسیاری در روحیه افراد ایفا می‌کند. برای طراحی یک فضای آرامش بخش و پر انرژی، باید علاوه بر در نظر گرفتن هماهنگی اتاق با سایر قسمت‌های خانه، به روحیه شخصی و علاقه‌مندی‌های افراد نیز توجه شود.
دکوراسیون اتاق خواب مدرن پسرانه

امروزه سبک خانه مدرن، طرفدران بسیاری دارد و تاکید آن روی زیبایی در عین کارایی است. این سبک از دکوراسیون برای طراحی اتاق خواب پسرانه نیز توصیه می‌شود. در ادامه با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با نکاتی برای دکوراسیون اتاق خواب مدرن پسرانه آشنا شویم.

دیوار‌ها در دکوراسیون اتاق مدرن پسرانه

اتاق خواب

دیوار‌ها اهمیت زیادی در دکوراسیون کل اتاق دارند. استفاده از رنگ‌های پر انرژی، طرح‌ های گرافیکی و یا طرح های ساده و مینیمال برای دکوراسیون اتاق پسرانه انتخاب خوبی است. از دیگر طرح‌های مناسب برای دکوراسیون اتاق مدرن پسرانه می‌توان به طرح‌های گرافیکی اشاره کرد. استفاده از طرح‌های گرافیکی سیاه و سفید می‌تواند در کنار رنگ‌های روشن دیگر، بدرخشد و انرژی زیادی را به محیط تزریق کند.

رنگ‌ها و چیدمان

اتاق خواب پسرانه

رنگ اتاق خواب اهمیت بسیار زیادی در نوع و نحوه چیدمان دارد. این که از چه رنگ هایی برای اتاق استفاده کنیم که علاوه بر هم‌خوانی، زیبایی نیز داشته باشد؛ موضوع بسیار مهمی است. شما می‌توانید برای اتاق خواب از رنگ‌های مختلفی استفاده کنید، اما بهتر است قبل از انجام این کار، سبک چیدمان اتاق خود را مشخص کنید.

اتاق پسرانه
یکی از تکرار نشدنی ترین رنگ‌ها، سیاه و سفید است. این رنگ ها برای هر رنج سنی، از کودکان تا بزرگسالان، مناسب هستند. استفاده از فرش، وسایل خواب و پرده های الهام گرفته از الگوهای سیاه و سفید، آرامش و راحتی را به اتاق می‌آورد. همچنین استفاده از رنگ‌های روشن در بعضی وسایل جزئی تر مثل یک صندلی شنی، می‌تواند انرژی را به اتاق تزریق کند.

زیبایی در عین کارایی

دکوراسیون اتاق خواب مدرن پسرانه

دکوراسیون اتاق خواب مدرن پسرانه و وسایل مورد استفاده در آن بسته به متراژ و سبک خانه متفاوت است. در سبک مدرن تلاش بر این است که در عین سادگی و زیبایی از فضا به بهترین شکل نیز استفاده شود. برای چیدمان اتاق خواب از انواع مبلمان نظیر میز تحریر، تخت خواب، کتابخانه و تابلوهای مختلف کنار هم قرار می‌گیرند. توجه به جایگذاری وسایل و مبلمان، موضوع با اهمیتی محسوب می‌شود.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ دی ۱۳۹۹ در ۳:۳۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۰ آذر ۱۳۹۹ در ۵:۱۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…