استایلی با کت تک زنانه

۱۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معمولا هر خانمی تعدادی کت تک زنانه مجلسی با رنگ‌ها و مدل‌های متفاوت در کمد لباس خود دارد. این آیتم اساسی زنانه، همیشه و در هر زمانی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.
استایلی با کت تک زنانه

کت تک می‌تواند ظاهری جذاب و ساده فراهم کند. اگر به درستی با لباس‌های دیگر ترکیب شود، ظاهری خاص و بی‌نقص به شما می‌دهد. در این مطلب مجله دلتا درباره ” استایلی با کت تک زنانه ” خواهیم گفت، همراه ما باشید.

استایلی با کت تک زنانه

کت تک زنانه با پیراهن کوتاه

ترکیب یک کت ساده همراه یک پیراهن کوتاه، بسیار زیبا است. از انواع پیراهن با دامن به فرم A استفاده کنید. این ترکیب مناسب ظاهر رسمی و مهمانی است.

توجه کنید در این ست می‌توانید از انواع گردنبند بزرگ و کفش پاشنه بلند استفاده کنید. همچنین آرایش صورت و مدل موی شیک را فراموش نکنید.

استایلی با کت تک زنانه پیراهن کوتاه

کت تک با دامن بلند

ترکیب یک کت تک مجلسی برش‌دار، همراه یک دامن ماکسی، می‌تواند استایلی لوکس و بی‌نقص برای شما فراهم کند. این سبک را با یک گردنبند بلند، کیف دوشی کوچک، کفش تخت و آرایشی ملایم تکمیل کنید.

استایلی با کت تک زنانه دامن بلند

کت تک با سرهمی

لباس سرهمی در میان خانم‌های جوان و طراحان مد طرفداران زیادی دارد. اگر شما هم به پوشیدن این لباس علاقه‌مند هستید، می‌توانید این لباس را در جشن عروسی و مراسم مهم استفاده کنید. سرهمی همراه یک بلیزر؛ شخصیتی جسور، خلاقانه و با اعتماد به نفس بالا را نشان می‌دهد. ترکیب رنگ این ست را با توجه به سلیقه شخصی خود انتخاب کنید. فقط توجه کنید که استفاده از صندل یا کفش پاشنه بلند همراه این ست بسیار شیک خواهد بود.

کت تک مجلسی با پیراهن ماکسی

پیراهن­‌های ماکسی، لباس‌هایی است که استایلی کاملا زنانه و شیک دارد. پیشنهاد می‌کنیم از یک پیراهن ماکسی، همراه یک کت تک مجلسی هماهنگ با رنگ پیراهن خود استفاده کنید. همراه این ست لباس، اکسسوری و کیف و کفش مناسب بپوشید، تا ظرافت و زنانگی این لباس حفظ گردد.

استایلی با کت تک زنانه پیراهن ماکسی

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشترچگونه کیف مناسب استایل‌ خود را انتخاب کنیم؟ را مطالعه کنید.

۱۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۴۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۸:۴۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۸:۴۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۸:۴۹ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۸:۴۹ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۰:۱۲ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۰:۱۰ ق٫ظ

  9. ناشناس

    ۳۰ آذر ۱۳۹۹ در ۰:۳۴ ق٫ظ

  10. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۳۹۹ در ۹:۲۱ ب٫ظ

  11. :)

    ۲۹ آذر ۱۳۹۹ در ۸:۴۶ ب٫ظ

    واقعا وقتی خودتون میدونید تو ایران تو کوچه و خیابون اینا ب درد نمیخوره و نمیشه این تیپا رو زد چرا الکی میذارید؟ این ک نشد تولید محتوا یه چیزی بذارید خودمون بتونیم استفادهکنیم این عکسا که تو پینترست پره

    پاسخ

    • پریسا غفوریان

      ۳۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۲:۴۲ ب٫ظ

      سلام، ممنون از نظرتون و این که مجله دلتا رو دنبال می‌کنید. در خصوص نظری که دادید عکس ها بر اساس ایده دادن گذاشته می‌شود و کت پوشیدن هیچ سنخیتی با معیار های جامعه ما ندارد.

      پاسخ

    • ناشناس

      ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۰:۴۹ ق٫ظ

    • ناشناس

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۹:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…