چند نکته که برای تزیین میز جلو مبلی

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
می‌توان با در نظر داشتن نکاتی ساده و مهم، میز جلو مبلی را به صورت زیبا تزیین کرد. بنابراین با استفاده از آن‌ها به دکوراسیون پذیرایی و هال منزلتان جلوه‌ای شیک ببخشید.
دکوراسیون میز جلو مبلی

تا به حال از خودتان پرسیده اید که پشت دیزاین یک میز جلو مبلی زیبا، چه رازهایی پنهان است؟ یا این که طراحان داخلی حرفه ای از چه نکات و ترفندهایی برای دکوراسیون میز جلو مبلی استفاده می کنند؟ در این مطلب از مجله دلتا قصد دارم برای پاسخ به این سوالات، چند نکته کلیدی که طراحان داخلی در چیدمان میز جلو مبلی استفاده می‌کنند را به شما عزیزان معرفی کنم تا بتوانید این عنصر مهم نشیمن و پذیرایی خانتان را اصولی و زیبا دکور کنید.

میز جلو مبلی را شلوغ و در هم ریخته نکنید

دیزاین میز جلو مبلی

توجه داشته باشید که سطح شلوغ و در هم ریخته میز جلو مبلی، جلوه بدی به دکوراسیون نشیمن خانتان می دهد و انرژی مثبت در آن را از بین می برد. علاوه بر آن، این میز باید فضای کافی برای قرار دادن وسایل پذیرایی در دورهمی ها و مهمانی های خودمانی را نیز داشته باشد. بنابراین بیش از حد آن را پر از دکوری و تزئینات نکنید و همیشه آن را مرتب و منظم نگه دارید.

دکوری ها را بر اساس شکل هندسی میز جلو مبلی که دارید، انتخاب کنید!

چیدمان میز جلو مبلی

یکی از مهم ترین نکاتی که در چیدمان میز جلو مبلی باید در نظر داشته باشید، هارمونی و هماهنگی بین شکل هندسی میز و عناصر دکوری روی آن است.

هارمونی با مبلمان و وسایل دیگر را فراموش نکنید!

میز جلو مبلی

توجه داشته باشید که عناصر روی میز جلوی مبل، از دیگر وسایل و مبلمان اتاق نشیمن یا پذیرایی جدا نیستند و طبق اصول دکوراسیون داخلی، باید بین آن ها نیز هارمونی وجود داشته باشد، پس یک یا دو عدد از آن‌ها را به رنگ و یا طرح مشابه یکی از مبلمان و وسایل دیگر انتخاب کنید.

تناسب را بین اندازه میز جلو مبلی و بزرگ ترین دکوری رعایت کنید!

تزیین میز جلو مبلی

یکی از مهم ترین نکات دیگری که در دکوراسیون میز جلو مبلی باید رعایت کنید، تناسب بین اندازه میز و بزرگ ترین دکوری روی آن است. در واقع این دکوری، نه آن چنان باید بزرگ باشد که سطح زیادی از میز را پوشش دهد و نه آن چنان کوچک باشد که روی میز گم شود.

برای تزیین میز جلوی مبل، ریتم ایجاد کنید!

دکوراسیون میز جلو مبلی

یکی از ترفندهای دیگرِ طراحان داخلی برای ایجاد جذابیت و زیبایی در دکوراسیون، ایجاد ریتم با تکرار وسایل کوچک و بزرگ و یا کوتاه و بلند در آن است. برای این کار پیشنهاد می کنم یکی از تزئینات روی میز، مانند، کتاب، شمع و یا هر چیز دیگری را به شکل های زیر، روی میز چیدمان کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ دی ۱۳۹۹ در ۱:۰۳ ب٫ظ

  2. .....

    ۳۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱:۴۹ ب٫ظ

    چیدمان بسیار خوبی است

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۳۰ آذر ۱۳۹۹ در ۶:۱۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۴ ب٫ظ

  5. Madigan masih

    ۲۹ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۰۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…