شلوار جین فاق بلند را چگونه بپوشیم؟

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شلوار جین امروزه از لباس‌های اساسی هر شخصی بشمار می‌رود که ست کردن آن اهمیت زیادی دارد. بخصوص اگر این شلوار را برای مقصدی غیر از بیرون از خانه مثل مهمانی یا دورهمی دوستانه بپوشید.
شلوار جین فاق بلند را چگونه بپوشیم

تغییر در اندازه، فرم و بلندی شلوار موجب می‌شود که شلوارها در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی ارائه شوند. برخی مدل‌های شلوار با اسم خاص خود، مانند شلوار فاق بلند یا شلوار دمپا گشاد نام برده می‌شوند. شلوار فاق بلند یک انتخاب عالی و مناسب خواهد بود، اگر دقیقا اندازه و با مدل اندام شما هماهنگ باشد. شلوار جین فاق بلند را چگونه بپوشیم ؟ در ادامه این مطلب مجله دلتا ببینید.

شلوار جین فاق بلند

شلوار فاق بلند مناسب خانم‌های لاغر اندام و کوتاه قد

جین فاق‌بلند، قد را بلندتر از چیزی که هست نشان می‌دهد. دقت داشته باشید که طول فاق شلوار نباید خیلی بلند باشد در غیر این صورت بالاتنه را کوتاه‌تر از حد طبیعی نشان خواهد داد.

جین فاق بلند مناسب خانم‌های قد بلند

خانم‌های قد بلند به راحتی می‌توانند از انواع جین فاق‌بلند استفاده کنند و محدودیتی برای انتخاب مدل‌ آن نخواهند داشت.

شلوار جین فاق بلند را چگونه بپوشیم ؟

شلوار جین فاق بلند و تاپ کوتاه

تاپ‌های خود را با شلوارهای فاق‌بلند بپوشید و ظاهر خود را با صندل یا کفش پاشنه بلند، کامل کنید که سبب بلندتر دیده شدن پاهای شما خواهد شد. همچنین تاپ و شلوار جین را می‌توانید با بلیزرهای بلندی که دوخت و مدل مردانه دارند تکمیل کنید.

شلوار فاق بلند و شومیز

شلوارهای جین فاق‌بلند برای مشخص‌تر کردن کمر و باریک‌تر نشان دادن آن کاملا مناسب است. اگر دوست دارید با جین فاق‌بلند شومیز بپوشید بهتر است شومیز یا بلوز خود را داخل شلوار قرار دهید تا قسمت کمر شلوار زیر بلوز پنهان نشود.

شلوار جین فاق بلند را چگونه بپوشیم شومیز

شلوار فاق بلند و تیشرت راه راه

تیشر‌ت‌های راه راه که به راه راه برتون هم معروف هستند آیتمی کلاسیک و شیک محسوب می‌شوند و برای همراه شدن با شلوار فاق‌بلند کاملا ایده‌آل هستند. برای اینکه استایل منحصر به فردی داشته باشید، تیشرتی با جزئیات و طرح‌های خاص انتخاب کنید.

 

هر خانمی تعدادی تیشرت ساده برای ست کردن با لباس‌های دیگر در کمد خود دارد. تیشرت‌های ساده، بدون طرح بوده و یک رنگ هستند؛ همچنین با هر لباسی به راحتی ترکیب می‌شوند. ترجیحاً از رنگ‌های خنثی، همانند سیاه، سفید، خاکستری یا رنگ‌هایی با زمینه‌ قهوه‌ای و زیتونی برای پوشیدن با شلوار جین فاق‌بلند خود استفاده کنید.

 

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “انواع پالتو های ترند ۲۰۲۱” را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱:۰۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱ دی ۱۳۹۹ در ۳:۲۳ ب٫ظ

    نوشین حیدری

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۱ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۷ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۳۰ آذر ۱۳۹۹ در ۶:۱۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…