انواع پالتو های ترند ۲۰۲۱

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پوشش پالتو از زمانی آغاز می‌شود که در قرن ۱۷ میلادی سربازان موظف به پوشیدن لباس‌های نسبتا بلند شدند و بعدها این نوع پوشش وارد حوزه مد و پوشاک شد و طراحان و افراد بسیاری از آن استقبال کردند.
انواع پالتو های ترند 2021

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که پالتو و کت تنها برای فصل‌های سرد استفاده می‌شود، اما این پوشش مناسبی است که خانم‌ها در روزهای ابتدایی بهار با استفاده از پارچه‌های سبک‌تر و نازک‌تر نیز می‌توانند استفاده کنند. کت‌ها و پالتوهای زنانه انواع مختلفی دارد، که ما سعی کرده‌ایم در این مطلب انواع پالتو های ترند ۲۰۲۱ و نحوه ست کردن آن‌ها برای شما جمع آوری کنیم، پس با مجله دلتا همراه باشید.

انواع پالتو های ترند ۲۰۲۱

انتخاب پالتو

پالتوهای زنانه از نظر جنس و متریال بسته به شرایط آب و هوایی و فصل‌های مختلف متفاوت هستند. معمولا برای فصل‌هایی سرد از جنس‌هایی چون: پشم، چرم و فوتر  استفاده می‌کنند و برای فصل‌های گرم‌تر و بارانی مانند بهار و پاییز از جنس‌های سبک‌تر و نازک‌تری که در برابر باد و باران از بدن محافظت می‌کند، استفاده می‌شود مانند: مخمل، جین، بافت ژرسه (مخلوطی از پشم و ابریشم)، کشمیر، جیر و غیره.

پالتو کلاسیک

پالتو کلاسیک جزو اولین دسته از پالتوهایی است که برای خانم‌ها طراحی شده‌اند. مدل ساده و بسیار کلاسیک آن سبب شده که فرق چندانی بین زنانه یا مردانه بودن آن نداشته باشد. پالتوهای کلاسیک قد نسبتا بلندی دارند و برای افراد بلند قد بسیار مناسب است. علاوه بر این، این نوع پالتوها با اکثر شلوارها و کفش‌های پاییزه و زمستانه به راحتی ست می‌شوند.

انواع پالتو های ترند 2021 کلاسیک

پالتو زنانه فوتر

یکی از مدل‌های اسپرت برای پالتو،، مدل فوتر است. همانطور که از نام این مدل پیداست، اغلب برای دوخت این مدل از پارچه فوتر استفاده می‌شود. این مدل برای خانم های جوان بسیار مناسب است.

انواع پالتو های ترند 2021 فوتر

پالتو ربدوشامبر

همانطور که از نام این مدل پالتو پیدا است، این پالتو‌ها به حالت ربدوشامبر است. هیچ‌گونه دکمه‌ای ندارد و تنها با یک کمربند از جنس خود پالتو بسته می‌شود. این پالتو قد بلندی دارد و برای افراد قد بلند مناسب است. می‌توان از این مدل با جنس‌های نازک‌تر برای بهار و پاییز نیز استفاده کرد.  بنا به سلیقه از شلوارهای دمپا و یا جذب می‌توان استفاده کرد و کفش‌های پاشنه‌دار نیز استایل شما را زیباتر می‌کند.

انواع پالتو های ترند 2021 ربدوشامبر

پالتو زنانه کتی

یک مدل کاملا کلاسیک که مناسب فصل‌های سرد است. این پالتوها را می‌توان با شلوارهای جین و یا پارچه‌ای راسته ست کرد.

انواع پالتو های ترند 2021 کتی

پالتو مدل شنلی

یکی از پر طرفدارترین پالتوها در بین خانم‌ها، مدل شنلی است. پالتو شنلی هم به صورت بلند و هم کوتاه طراحی می‌شود. برخی از این نوع پالتوها به صورت بدون آستین طراحی شده‌اند که باید در زیر آن از پوشش دیگری مانند یک ژاکت جذب استفاده کرد و برخی دیگر دارای آستین‌های گشاد هستند که روی دست را می‌پوشانند.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “شب یلدا چی بپوشیم؟” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ آذر ۱۳۹۹ در ۷:۵۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۳۹۹ در ۳:۵۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…