بازار اجاره آپارتمان‎ های لوکس تهران گرم‎ تر شده است

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار متنوع  اجاره واحدهای لوکس شمال تهران، با متراژهای بالا و کیفیت خوب در روزهای اخیر گرم تر شده است .

به گزارش مجله دلتا به نقل از دنیای‌اقتصاد؛ آمار آگهی‎های  واقع در مناطق شمالی شهر تهران نشان می‌دهد، با اینکه زمان اوج جابه‌جایی مستاجران در بازار اجاره تمام شده، اما  واحدهای مسکونی اجاره‌ای  لوکس و بزرگ‌متراژ که اغلب با شرایط “رهن کامل”به مستاجران  معرفی شده؛ همچنان بسیار پررونق است. هم‌اکنون مستاجران راحت تر می‎توانند  به چانه‌زنی و یافتن آپارتمان  موردنظرشان با شرایط مناسب و دلخواه خود باشند.

بازار اجاره آپارتمان‎های لوکس تهران گرم‎تر شده است

شرایط ویژه برخی آپارتمان‌ها در مناطق شمالی و لوکس پایتخت، این بخش از بازار اجاره مسکن را با سایر بخش‌ها متمایز کرده است. میانگین مبلغ رهن هر متر از این واحدها که بین ۲ تا بیش از ۱۰ میلیون تومان است  موجب شده  تا آپارتمان های اجاره‎ای گوناگون و متنوع به لحاظ سطح قیمت در دسترس متقاضیان قرار گیرد.

متقاضیان این واحدهای لوکس چه کسانی هستند؟

از مهم‌ترین دلایل تنوع آپارتمان‎های اجاره‎ای لوکس در بازار، وجود متقاضیان خاص در این بازار است. این مشتریان معمولا از قشر پُردرآمد هستند که امکان پرداخت رهن و اجاره آپارتمان با مبالغ گزاف را داشته، و دغدغه ای بابت نوسان‎های  نرخ اجاره ندارند و ترجیح می‌دهند ، یک واحد لوکس در مناطق شمالی شهر تهران اجاره کنند.

هم اکنون، تعدادی قابل‌توجه ازآگهی‎های اجاره در مناطق شمال تهران در ازای هر مترمربع، با میانگین رهن ۲ تا ۳ میلیون تومان به مستاجران معرفی شده است که تقریبا با میانگین رهن آپارتمان‌های مسکونی در مناطق معمولی و پرتقاضا برابری می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…