ایده‌هایی برای کتابخانه دیواری و مدرن

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کتابخانه دیواری از آن عناصری هستند که چه کتابخوان باشید چه نه، برایتان جذاب خواهد بود. اما معمولا هیچ خانه‌ای از قبل کتابخانه ندارد و لازم است خودتان برای داشتن آن اقدام کنید. پس اگر قصد چنین کاری را دارید، حتما این ایده‌ها را ببینید و الهام بگیرید.
کتابخانه طرح مدرن

آیا در خانه فضای خالی اضافه دارید و نمی‌دانید از آن چه استفاده‌ای کنید؟ آن را به یک کتابخانه‌ی دیواری تبدیل کنید. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید در وقت اضافه خود مطالعه کنید و یا دوست دارید کلکسیونی از کتاب داشته باشید، احتمالا باید چند کتاب یا مجله داشته باشید که بخواهید در کتابخانه از آن‌ها نگهداری کنید. اگر کتابخانه‌های طرح سنتی را دوست ندارید، می‌توانید یک کتابخانه طرح مدرن و ساده انتخاب کنید. ما چند نمونه عالی برای شما پیدا کردیم تا در مجله دلتا به آن‌ها نگاهی بیندازید.

کتابخانه دیواری مدرن

کتابخانه طرح مدرن

این اتاق با کتابخانه طرح مدرن دیواری کار شده در داخل چطور است؟ به نظر می‌رسد که خیلی دقیق و زیبا داخل دیوار فضا‌های خالی ایجاد شده است. همچنین ترکیب رنگی سفید و خاکستری تیره در طراحی بسیار زیباست. چهره‌ای مدرن و معاصر دارد.

ترکیب پلکان و کتابخانه

کتاب

جای اضافه برای ساخت کتابخانه دیواری ندارید؟ خب جای نگرانی نیست. هنوز هم راهی هست که بتوانید کتاب هایتان را در جای مناسبی قرار دهید. برای مثلا به این طراحی نگاه کنید. ترکیبی از پلکان با کتابخانه. استفاده‌ی بهینه از فضا همراه با دکوراسیون مدرن و زیبا.

کتابخانه دیواری با طرح هندسی

اتاق کار

اگر مجموعه کتاب بزرگی دارید، قطعا به چیزی بزرگتر از زیرپله نیاز خواهید داشت. به این کتابخانه طرح مدرن دیواری نگاه کنید. این کتابخانه به طور کامل یک دیوار را می‌پوشاند و طرح هندسی خلاقانه‌ای دارد، البته همچنان ساده و مینیمال است.

کتابخانه در اتاق خواب

شلف دیواری

اگر از کتاب خواندن قبل از خواب لذت می‌برید، پس حتما دوست دارید همه‌ی کتاب‌های مورد علاقه‌تان در اتاق خوابتان باشد تا به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. لازم نیست که یک دیوار کاملا خالی را برای طراحی کتابخانه دیواری انتخاب کنید. می‌توانید کتابخانه را با پنجره ترکیب کنید و یک نمای زیبا را شکل دهید.

ترکیب دفتر کار خانگی و کتابخانه

کتابخانه

کتابخانه طرح مدرن دیواری، یکی از ضروریات دفتر کار خانگی محسوب می‌شود. در این تصویر می‌توانید یک نمونه‌ی عالی از آن را ببینید. طراحی عمودی و بسیار مینیمال، جزئیات جالبی به این اتاق اضافه کرده است.

کتابخانه در دیوار اتاق نشیمن

کتابخانه دیواری

البته که در ساخت خانه‌های معمولی، محل به خصوصی برای کتابخانه طرح مدرن درنظر گرفته نمی‌شود. اما کتابخانه دیواری می‌تواند به سادگی بخشی از دکوراسیون خانه باشد.

دکور و کتابخانه

کتابخانه طرح مدرن

کتابخانه دیواری، با اشغال حداقل فضا می‌توانند محل مناسبی برای نگهداری کتاب‌ها و همچنین به نمایش گذاشتن لوازم دکوراتیو خانه باشند. این طراحی را می‌توانید در اتاق خواب، اتاق نشیمن، دفتر کار و اساسا هر فضای دیگری به کار بگیرید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ مهر ۱۴۰۱ در ۳:۱۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹ در ۴:۴۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹ در ۳:۱۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹ در ۳:۱۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…