میز عسلی عضوی کوچک و زیبا در دکوراسیون

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در کنار مبلمان، همیشه یک میز عسلی کوچک قرار دارد که اغلب نادیده گرفته می‌شود. میزعسلی می‌تواند یک بخش بسیار جالب دکوراسیون خانه شما باشد.
میز عسلی فانتزی

میز عسلی مناسب برای مبلمان معمولا جزئی از چیدمان خانه است که خیلی به آن توجهی نمی‌شود، اما بسیار کاربردی و مفید است. به انواع مدل میز عسلی فانتزی در این مطلب از مجله دلتا نگاهی بیاندازید تا ببینید منظور ما چیست.

چگونه میز عسلی مناسب خانه‌ خود را انتخاب کنیم

میز عسلی فانتزی

میز عسلی از جمله اقلامی است که در بخش‌های متفاوت مبلمان منزل به کار برده می‌شود. در واقع این میزها بخش عمده‌ای از مبلمان را به خود اختصاص می‌دهند. مبلمان بدون حضور این میزها چندان سودمند نخواهد بود. چرا که این میزهای نقلی نه تنها زیبایی چشم‌نوازی در فضا به‌وجود می‌آورند؛ بلکه پذیرایی و میزبانی را به مراتب دلچسب‌تر می‌کنند.

ویژگی یک میز عسلی چیست؟

میز عسلی مناسب

یک میز عسلی از جمله لوازمی است که مبلمان اتاق‌نشیمن یا پذیرایی را کامل می‌کند. یک میز جلو مبلی مناسب علاوه بر زیبایی، هویت میزبان را نیز به معرض نمایش می‌گذارد. میز عسلی در رنگ‌های متفاوتی عرضه می‌شود.  لازم نیست؛ قیمت میز عسلی را فاکتور قرار دهید. یک میز ارزان نیز می‌تواند همان عسلی جدیدی باشد که مدت‌ها به دنبال آن بوده‌اید. میزهای عسلی را براساس کاربرد و فضاهای متفاوت در خانه خود انتخاب کنید و از تماشای آن‌ها لذت ببرید.

میز عسلی با استفاده از اشیای غیرمتعارف

ممکن‌است شما هم ایده‌های زیادی جهت استفاده از اشیای متفاوت به عنوان جایگزینی برای یک میز عسلی فانتزی داشته‌ باشید. ما نیز در اینجا به برخی از جالب‌ترین ایده‌های موجود در این زمینه اشاره خواهیم‌کرد.

میز عسلی مدرن

اگر صندوقچه قدیمی در خانه دارید که شما را به روزگار گذشته می‌برد؛ این صندوق را به عنوان میز کنار تخت در ‌نظر بگیرید.

اگر از آخرین گشت‌وگذار خود در طبیعت تنه درختی را با خود به منزل آورده‌اید که سطح مقطع صافی دارد و روی زمین صاف می‌ایستد، میز عسلی چوبی خود را یافته‌اید.

کافی‌است یک شیشه برای سطح روی کنده سفارش دهید؛ میز شما در هیچ بازاری یافت نمی‌شود.

چند چمدان قدیمی در اندازه‌های مختلف که روی هم چیده شده‌اند نیز انتخاب جالبی هستند.

میز عسلی

در واقع هر شی یا وسیله‌ای که به ارتفاعی در حدود تخت یا مبلمان برسد و سطح صافی داشته‌باشد؛ یک میز عسلی مناسب است. تعدادی کتاب میز عسلی جذابی برای یک فرد دوست‌دار کتاب خواهد‌بود.

یک گلدان یا سطل برعکس که طراحی زیبایی دارد نیز نقش میز عسلی را به خوبی ایفا خواهدکرد. ایده‌ها و اشیای موجود در این زمینه فراوان است. شما باید ایده خود را با اطمینان عملی کنید و از تماشای هنر و خلاقیت خود لذت ببرید.

میز عسلی فانتزی

هر چه باشد؛ اینجا خانه شما است؛ شما تعیین می‌کنید که چه میزی مناسب استفاده در خانه شما است. دست به‌کار شوید و ایده‌های کهنه خود را عملی کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۱۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۰۱ ق٫ظ

    سلام خداقوت ممنونم ازاینهمه خلاقیت آرزوی سلامتی وتندرستی ولب خندان ازخداوند برایتون خواهانم

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹ در ۹:۵۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…