عرصه‎ مسکن‎مهر پرند به مالکان واگذار می‎شود

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

طرح واگذاری عرصه‎ مسکن‎مهر به مالکان در شهر جدید پرند به مرحله اجرا رسید.

به گزارش مجله دلتا به نقل از اقتصاد‎آنلاین ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان این مطلب گفت: نقشه عرصه بیش از ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در ۲۰ پروژه در مرحله تهیه و قیمت‌گذاری است.

عرصه‎ مسکن‎مهر پرند به مالکان واگذار می‎شود

«محسن وطن‌خواهی» با اشاره به برگزاری جلسه بررسی واگذاری عرصه مسکن‎مهر پرند با حضور مشاوران و کارشناسان این شرکت، تصریح کرد: محور مذاکرات این جلسه بررسی واگذاری عرصه مسکن‎مهر پرند در فاز پنج پروژه‌های ۱۲ هزار و ۹۰۰ واحدی شهرک آفتاب و فاز سه واحدهای مسکونی جنوب معروف به پروژه مپسا بود که مورد استقبال مالکان قرار گرفت.

به گفته او، به موجب این طرح، عرصه واحد های مسکن‎مهر پس از واگذاری به مالکان از حالت اجاره ۹۹ ساله خارج می‌شوند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در باره نحوه واگذاری عرصه مسکن‎مهر پرند گفت: ابتدا باید دستکم ۵۰ درصد مالکان یک بلوک مسکونی درخواست خود را به سالن شماره یک، بخش عرصه شرکت عمران پرنده ارائه دهند تا برای آنها پرونده تشکیل شود. وی افزود:پس از تشکیل پرونده، نقشه عرصه بلوک مربوطه ترسیم شده و متراژ قدرالسهم هر واحد تعیین و پس از آن برای قیمت‌گذاری به کارشناس رسمی دادگستری ارائه می‌شود.

به گفته «محسن وطن خواهی» مزیتی که این طرح دارد نحوه پرداخت هزینه‌های مربوطه است که پرداخت به دو روش نقد‎و‎اقساط امکان‌پذیر است . در روش اقساط، ۲۰ درصد قیمت عرصه نقدی و بقیه به شکل اقساط ۶۰ ماهه پرداخت شده و در روش نقدی نیز، عرصه با ۳۰ درصد تخفیف به مالکان واگذار می شود.

مدیرعامل شرکت عمران پرند همچنین اعلام کرد: ۱۴ هزار و ۹۳۷ واحد مسکن‎مهر مشتمل بر ۲۰ پروژه در مرحله تهیه نقشه و برآورد قیمت عرصه قرار دارد و در ضمن نامه واریز وجه ۴۶۰ واحد مسکن‎مهر در پنج تعاونی مسکن صابرین، تحقیقات جنگ، بانک ملی، گویندگان فیلم و صنف نقاشان برای مالکان صادر و تحویل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…