در این هتل عجیب با زرافه‌ها غذا بخورید

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در دنیای سفر، صاحبان هتل‌ها برای جذب گردشگران و افزایش درآمد خود، هتل‌های عجیب و غریبی تاسیس کرده‌اند تا با ایجاد تفاوت، گردشگران خارجی و داخلی را کنجکاو کنند. بعضی از این کنجکاوی‌ها لذت زیادی دارد. لذتی همچون زندگی در کنار زرافه ها و تماشای باغی بزرگ با ساختاری سنتی.
هتل مانور کنیا

تجربه خوابیدن در هتلی که زرافه‌های زیادی در اطراف آن پرسه می‌زنند بسیار جالب است. هتل مانور کنیا که به هتل زرافه مشهور است در قلب آفریقا قرار دارد و یکی از بی‌نظیرترین و عجیب‌ترین هتل‌های کنیایی است. با مجله دلتا همراه باشید تا با هتل زرافه مانور کنیا آشنا شوید.

هتل زرافه

چرا به هتل مانور کنیا هتل زرافه می گویند؟

زرافه‌ها در این هتل، جاذبه‌ای دیدنی خلق می‌کنند و در واقع بخش مهمی از گردشگران برای تماشای این هتل به کنیا سفر می‌کنند. ایده ساخت چنین هتلی در ذهن یک کنیایی جرقه خورد. وی تمایل داشت تا هتلی بسازد که مردم بتوانند در کنار تفریح، تعاملی دوستانه با حیوانات برقرار کنند.

تعامل با حیوانات

هنگام ورود به این هتل، زرافه‌ها به استقبال شما می‌آیند. در رستوران، شما با این حیوانات دوست‌داشتنی غذا می‌خورید و می‌توانید در محوطه با زرافه‌ها قدم بزنید. از این‌رو این هتل به یکی از خاص‌ترین هتل‌های جهان تبدیل شده است.

 آفریقا

هتل زرافه مانور کجاست؟

در سال ۱۹۳۲ در محله کارن، یکی از توابع شهر نایروبی کشور کنیا، هتلی زیبا و منحصر به‌فرد توسط سر‌دیوید دانکن ساخته شد. دیوید دانکن با آوردن ۸ زرافه داخل این اقامتگاه، این هتل را به یکی از زیباترین و هیجان‌انگیزترین هتل‌های جهان تبدیل کرد.

هتل مانور امروزه یکی از شناخته‌شده‌ترین هتل‌های جهان است که با فضایی آرام، قدیمی و باغچه‌ای زیبا پذیرای میهمانان و گردشگران سراسر دنیا است.

زندگی با زرافه ها

هر روز صبح و عصر، زرافه‌ها با زدن ضربه به پنجره اتاق، از شما می‌خواهند پنجره امید را به روی آن‌ها باز کنید و خوردنی ویژه‌ای به آن‌ها بدهید. حتی اگر چیزی هم به آن‌ها ندهید باز هم مهر و محبت آن‌ها شامل حالتان خواهد شد.

هتل زرافه کنیا

تجربه صبحانه خوردن در کنار زرافه‌ها

زرافه‌ها علاقه فراوانی به خوردن غذا با میهمانان دارند. آن‌ها در هر وعده غذایی سرشان را از پنجره رستوران داخل می‌آورند و با نگاهی ملتمسانه از آن‌ها می‌خواهند که وعده‌های غذایی‌شان را با آن‌ها شریک شوند.

هتل زرافه کنیا زیاد لوکس و لاکچری نیست ولی خیلی محیط عاشقانه و رمانتیکی دارد. همانطور که در تصاویر پیداست این هتل مانند باغ‌های زیبایی است که قبلا در فیلم‌ها دیده‌اید.

هتل مانور

راه پله‌ها، دکوراسیون و مبلمانی راحت، آثار و تابلوهای هنری زیبا و سالن‌های غذاخوری دیدنی، همه دست به دست هم داده‌اند که هتل زرافه محبوب و پرطرفدار شود. در کنار همه این‌ها، شما بازی با زرافه ها را هم اضافه کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چرا این جزیره نفرین‌ شده است را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۰:۳۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۸:۴۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۳:۰۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۰ ب٫ظ

  5. اکبر

    ۲۳ آذر ۱۳۹۹ در ۵:۴۸ ب٫ظ

    خیلی عالی بود چون تا به حال هم چنین هتلی که با زرافه از مهمان پذیرائی کنند ندیده بودم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…