استفاده از آباژور برای فضای نشیمن

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آباژور ایستاده کنار مبل شاید هزینه چندانی در برابر مبلمان خریداری شده نداشته باشند، اما می‌توانند زیبایی خانه را دو چندان کنند.
آباژور ایستاده کنار مبلی

از سال‌ها پیش آباژورها به یکی از محبوب‌ترین وسایل در تأمین روشنایی خانه و یکی از بهترین ابزارهای دکوراسیون منازل بدل گردیده‌اند. ازاین‌رو امروزه انواع آباژورها در سبک‌های گوناگون و متناسب با انواع دکوراسیون منازل تولید و به بازار عرضه می‌شوند که یکی از انواع آن‌ها آباژور ایستاده کنار مبلی است. که در این مطلب از مجله دلتا به این موضوع پرداخته‌ایم

آباژور ایستاده برای کنار مبل به رنگ مسی

آباژور

یکی از جدیدترین انواع آباژورهایی که امروزه در دکوراسیون داخلی از آن استفاده می‌شود آباژورهای مسی هستند. رنگ این آباژورها به شکلی طراحی‌ شده است که در کنار هر دکوراسیونی جلوه مخصوص به خود را دارند. شما به‌ راحتی می‌توانید از این آباژور در کنار مبل راحتی و یا حتی مبل‌های کلاسیک و سلطنتی استفاده کنید. طراحی متنوع این محصول سبب شده است کار شما برای آماده‌سازی آن برای دکوراسیون داخلی بسیار راحت جلوه کند. همچنین استفاده از این آباژور با تلفیق وسایل تزئینی مسی جلوه‌ای خاص به محیط می‌بخشد.

آباژورهای سه تیکه کنار مبلی

آباژور مسی

این آباژورها عموماً به سه بخش بزرگ، کوچک و متوسط تقسیم می‌شوند. شما می‌توانید از یک بخش از فضا برای استفاده از آن‌ها استفاده کنید. هم‌چنین می‌توانید آن‌ها را در قسمت‌های مختلف اطراف مبل مورد استفاده قرار دهید.

آباژور تلسکوپی

انواع آباژور

اگر تمایل دارید یک چیدمان خاص را تجربه کنید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از آباژورهای که به سبک تلسکوپ تهیه‌ شده‌اند استفاده کنید. این سبک آباژور نمادی از نورپردازی در عکاسی‌ها نیز به شمار می‌رود. می‌توانید برای داشتن یک عکس ایده‌آل از این آباژور در کنار یک مبل استفاده کرد تا شاهد نتیجه زیبای کار بود.

آباژورهای سه‌پایه بلند ایستاده

آباژور ایستاده کنار مبلی

شما به‌ راحتی با استفاده از این آباژور می‌توانید نور محیط را تأمین کنید. به دلیل ارتفاع آن از سطح زمین و مشرف بودن به تمام فضا، به‌ راحتی نور خود را در محیط پخش می‌کند. برای تأثیرپذیری بیشتر پراکندگی نور در محیط می‌توانید از یک آباژور رومیزی نیز کمک بگیرید. آباژور ایستاده کنار مبلی سه‌ پایه برای فضاهای که جای خالی زیادی را در کنار مبل ایجاد کرده است بهترین انتخاب به شمار می‌رود و می‌تواند کاربرد بسیاری در اتاق‌های شیک و مدرن نیز داشته باشد.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹ در ۵:۲۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…