دکوری‌های ساده برای اتاق نشیمن

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اتاق نشیمن فضایی که تمام وقت خود را در آن سپری می‌کنیم با تزیین آن و دکوراسیون اطراف مبلمان می‌توانیم فضایی دلنشین و زیبا را رقم بزنیم.
دکور کنار مبل

کاناپه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های مبلمان در چیدمان اتاق نشیمن یا اتاق خانوادگی است. وقتی کاناپه مناسب خود را خریداری کردید وقت آن است که توجه خود را به نحوه تزیین فضاهای کنار آن معطوف کنید. حال ما قصد داریم در این مطلب از مجله دلتا به شما چند ایده برای دکور کنار مبل را بگوییم تا بتوانید اطراف مبلمان خود را زیباتر تزیین کنید و از فضای اتاق نشیمن خود لذت ببرید.

میزهای انتهایی

اتاق نشیمن

میزهای انتهایی، میزهای کوچکی با سطح کافی برای قرار دادن یک لامپ و برخی لوازم جانبی هستند. ست مبلمان اغلب شامل یک کاناپه، میز قهوه و دو میز انتهایی است که هر‌کدام برای انتهای هر کاناپه است. این میزهای کوچک برای تکمیل سبک کاناپه شما طراحی شده‌اند.

اشیاء قدیمی

اکسسوری

وسایلی که در فروشگاه‌های عتیقه فروشی یافت می‌شوند می‌توانند در کنار کاناپه شما حال و هوای خاصی ایجاد کنند. اگر در اتاق نشیمنتان شومینه دارید، مبل خود را در کنار آن قرار دهید و روی شومینه خود را به عنوان دکور کنار مبل تزیین کنید. شما می‌توانید روی شومینه را با لامپ و یا شمع دکور کنید، بهتر است چند عنصر طبیعی نیز به کار اضافه کنید. برای مثال می‌توانید داخل یک ظرف سفالی چند گل پیچک قرار دهید.

کتاب‌ها

چیدمان اتاق نشیمن

اگر قفسه‌های کتاب شما پر شده است و دیگر فضای خالی برای قرار دادن کتاب‌هایتان ندارد، اگر فضای روی میز قهوه و یا زیر آن خالی است و جا برای گذاشتن چند کتاب روی آن دارد، آن را به کار بگیرید و از این فضا برای دکور و تزیین روی میزتان استفاده کنید. با بزرگترین نسخه‌های کتاب‌هایتان شروع کنید و در قسمت پایین میز بچینید، کتاب‌های کوچک تر را در کنار کاناپه و به اندازه کافی بالای میز قرار دهید تا به عنوان فضای خالی برای قرار دادن یک نوشیدنی یا جای دادن یک لامپ کوچک باشد.

گیاهان متنوع

دکور کنار مبل

اگر میز قهوه خوری دارید، ممکن است حس کنید که دیگر نیازی به میز یا وسایل دیگری که در انتهای کاناپه شما قرار گرفته باشد ندارید. اضافه کردن گل‌های آپارتمانی به فضا را در نظر بگیرید. گیاهان بالغ مانند گیاهان گل‌ماهی و کف‌دست‌گلدانی در گلدان‌های با رنگ روشن، احساس گرم و صمیمی ای را به اتاق می‌بخشند.

آینه و قاب عکس

کتابخانه

در چیدمان اتاق نشیمن اگر مبلمان خود را به گونه‌ای قرار داده‌اید که کنار آن دیواری خالی قرار دارد، می‌توانید از آن برای دکور کنار مبل نیز استفاده کنید. کافی است کمی سلیقه به خرج دهید و نسبت به علاقه خود روی دیوار را تزیین کنید. شما می‌توانید روی این قسمت از دیوار خانه خود را با عکس‌های خانوادگی و یا دوستان و عزیزانتان پر کنید. پیشنهاد دیگر این است که اگر در اتاق نشیمن خود آینه‌ای ندارید این قسمت از دیوار را آینه بزرگی نصب کنید، چرا که یک آینه قدی مناسب هر اتاق نشیمنی هست.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ دی ۱۳۹۹ در ۲:۰۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹ در ۹:۳۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹ در ۹:۳۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۲ آذر ۱۳۹۹ در ۸:۳۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…