چند مدل کیف دستی زنانه برای پاییز

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کیف دستی زنانه یک اکسسوری شیک، راحت و کاربردی است که در هر شرایطی، از خرید گرفته تا مهمانی‌ها همراه شما خواهد بود.
کیف دستی زنانه برای پاییز

کیف دستی می‌تواند استایل شما را کامل کند و سبک اصلی که می‌پسندید را مشخص کند. اگر شما هم برای خریدهای شیک پاییزی آماده می‌شوید و در نظر دارید کیف جدیدی برای خود انتخاب کنید، توصیه می‌کنیم نگاهی به چند مدل کیف دستی زنانه برای پاییز که مجله دلتا به شما پیشنهاد خواهد داد بیندازید.

چند مدل کیف دستی زنانه برای پاییز

  • کیف‌های دستی طرح‌دار انتخاب خوبی برای پاییز امسال خواهند بود. طرح‌های پلنگی و پوست ماری از جمله مدل‌هایی هستند که می‌توانید انتخاب کنید.

کیف دستی زنانه برای پاییز پلنگی

  • کوله پشتی‌ها هنوز هم در میان ما محبوبیت زیادی دارند، این مدل کیف‌‌ها هم راحت و کاربردی هستند و هم شیک و جذاب. به نظر می‌رسد این کیف‌ها در پاییز و زمستان امسال بیشتر از همیشه محبوب باشند. برندهایی همچون موسکینو، لویی ویتون و شنل تلاش می‌کنند تا طرح‌های باور نکردنی و بی‌نظیری از کوله پشتی‌ها را برای هر سلیقه طراحی کنند.
  • رنگ‌های درخشان، پارچه‌های براق و گل‌دار، طرح‌های گرافیکی و گلدوزی روی کیف هم جزو کالکشن‌های برندهای معروف قرار گرفته بود.

کیف دستی زنانه برای پاییز رنگ درخشان

  • کیف‌های بزرگ و ساده ولی در عین حال ظریف و زیبا. این کیف همان طور که از اسمش پیداست بزرگ و جادار بوده و به صورت دوشی یا دستی حمل می‌شود. مدل‌های مختلفی دارند که بنا به سلیقه و استایل خود می‌توانید مدل دلخواه را انتخاب کنید ولی داشتن یکی از آن‌ها ضروری است.

کیف دستی زنانه برای پاییز سایز بزرگ

  • کیف‌های دستی کوچک با بندی که به دور مچ پیچیده می‌شود نیز در فصل آینده محبوب خواهد بود. جزییات غیر معمول و ظریفی مانند این مدل کیف‌ها به شما کمک می‌کند که یک ظاهر بی‌نظیر، شیک و مدرن ایجاد کنید.
  • کیف های ست شده با لباس هم در فصل پاییز و زمستان امسال مورد توجه خواهند بود.

کیف دستی زنانه برای پاییز ست

اگر کیف‌های کوچک ساده هم برای شما بزرگ هستند و معمولا چیز زیادی برای بیرون بردن به جز یک کیف پول و تلفن همراه ندارید می‌توانید از کیف‌های میکرو استفاده کنید که در مدل‌های جذاب طراحی و وارد بازار شده‌اند.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “شال و روسری را متناسب با تیپ خود ست کنید!” را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ آذر ۱۳۹۹ در ۷:۱۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹ در ۹:۴۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹ در ۹:۴۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹ در ۶:۰۲ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹ در ۴:۴۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…