انتخاب و خرید لباس عروس سایز بزرگ

۱۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برخی از خانم‌ها به سبک اروپایی، به لباس عروس های بسیار ساده و بدون زرق و برق علاقه دارند که هر کدام از آن‌ها باید به چند ویژگی توجه کنند.
لباس عروس سایز بزرگ

پوشیدن لباس عروس تنها یک بار در زندگی هر دختر خانمی اتفاق می‌افتد و شب عروسی هر فردی یکی از خاطره‌انگیزترین و زیباترین شب‌ها است. یکی از مواردی که باید در انتخاب آن بسیار دقت کرد، انتخاب صحیح لباس عروس است. تمامی موارد مختلف مانند مدل لباس، رنگ، نوع جنس پارچه به کار رفته، طراحی‌های روی آن و … از جمله مواردی است که باید هنگام خرید لباس عروس در نظر گرفت. با مجله دلتا همراه شوید تا ” مطلب راهنمای انتخاب و خرید لباس عروس سایز بزرگ ” با تمام موارد و نکات مربوط به آن را برای شما ارائه دهیم.

 

مدل لباس عروس سایز بزرگ

مدل پف دار

لباس عروس مدل پف دار بیشتر مناسب خانم‌های لاغری است که نیاز دارند اندام آن‌ها برجسته‌تر و زیباتر دیده شود.

لباس عروس سایز بزرگ پفی

مدل امپراطوری

مدل لباس عروس امپراطوری در دو نوع آستین دار و بدون آستین موجود است و چین‌های مختلفی روی دامن آن پیدا است که آن را به مدل امپراطوری تشبیه کرده‌اند. این مدل لباس برای خانم‌هایی که اندام درشتی دارند بسیار مناسب است چرا که نقص‌های بدن آن‌ها را می‌پوشاند.

مدل پرنسسی

لباس عروس مدل پرنسسی، یکی از ساده‌ترین و کلاسیک‌ترین مدل‌های لباس عروس است. همانطور که از نام این مدل پیدا است پیراهن عروس دارای یک دامن نسبتا پف دار، که مانند پرنسس‌ها بر روی زمین کشیده می‌شود است. یکی از مزیت‌های این لباس آن است که تمامی عروس‌ها با هر اندامی می‌توانند از این لباس استفاده کنند.

جنس پارچه برای لباس عروس

وقتی صحبت از لباس عروس می‌شود تقریبا هیچ چیز به اندازه جنس پارچه استفاده شده برای لباس اهمیت ندارد. جنس‌های متفاوتی برای پارچه لباس عروس وجود دارد که به چند نوع اصلی آن در اینجا می‌پردازیم:

پارچه شیفون

شیفون یک نوع پارچه ابریشمی است که ضخامت چندان زیادی ندارد و بیشتر برای عروس خانم‌هایی که در بهار و تابستان جشن دارند مناسب است. شیفون را اکثرا با پارچه‌های دیگری مثل ساتن در لباس عروس استفاده می‌کنند و به علت قابلیت کشسانی که دارد برای خانم‌هایی که اندام درشتی دارند بسیار مناسب است.

پارچه پلی استر

پلی استر یکی از جنس‌های نزدیک به نخ است که می تواند انتخاب مناسبی برای لباس عروس در فصل بهار یا تابستان که هوا معتدل است باشد. در واقع پارچه پلی استر برای تمامی عروس‌ها با هر نوع اندامی می‌تواند مناسب باشد و درخشش خاص خودش را نیز دارد.

پارچه ارگانزا

پارچه‌های ارگانزا شبیه به پارچه‌های حریر ارگاندی است که میزان درخشش و براقی آن بیشتر از حریر است. از پارچه‌های ارگانزا برای مصارف گوناگونی در لباس عروس استفاده می‌شود. می‌توان تمام پارچه لباس عروس را از این پارچه استفاده کرد که آهار و ایست بسیار خوبی بر روی تن دارد و یا می‌توان در آستر کشی‌های لباس از آن استفاده کرد.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “چند مدل کیف دستی زنانه برای پاییز” را مطالعه کنید.

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۳:۴۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۷:۳۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۷:۳۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۷:۱۷ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۴۷ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۳۴ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱:۳۵ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۴ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۷ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹ در ۸:۲۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…