چگونه لباس مهمانی رسمی انتخاب کنیم؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یک مهمانی و یا مراسم نامزدی، بهترین فرصت برای پوشیدن لباس‌های براق است، پس از نگین‌ها و جزئیات درخشان روی پیراهن مجلسی خود استفاده کنید.

عروسی، نامزدی و … فرقی نمی‌کند، همه خانم‌ها سعی می‌کنند که شیک پوش‌تر از سایرین دیده شوند. نکاتی برای انتخاب لباس مهمانی رسمی را در دلتامگ ببینید.

انتخاب لباس مهمانی رسمی

سادگی و کلاسیک بودن لباس

پوشیدن یک پیراهن ساده مشکی می‌تواند آسان‌ترین کار ممکن برای رفتن به عروسی باشد، اما این لباس سبک خاص شما را نشان نمی‌دهد. برای انتخاب پیراهن و لباس مجلسی زنانه سراغ مدل‌هایی بروید که طرح‌های خاص داشته باشند، نوعی تقارن در آن‌ها دیده شود و یا یک عنصر خاص و متفاوت مثل یک طرح یا سنگ‌دوزی خاص را نشان بدهند.

انتخاب لباس مهمانی رسمی کلاسیک

شلوار و دامن 

ترکیب یک بلوز زنانه یا شومیز شیک با شلوار هم می‌تواند برای مهمانی رسمی مناسب باشد.  وقتی می‌خواهید انواع بلوز و شومیز مجلسی زنانه را انتخاب کنید، دنبال جزئیات خاص باشید. سنگ دوزی، جزئیات برجسته روی بلوز یا استفاده از پارچه‌های حریر و لطیف در یک شومیز، آن را برای تیپ مجلسی مناسب می‌کند.

نکات مهم در انتخاب دامن زنانه

  •  برای انتخاب دامن مجلسی، درست مانند مدل پیراهن رسمی زنانه، مدل‌های تا زیر زانو را انتخاب کنید یا سراغ دامنی بروید که تنها کمی بالای زانو قرار بگیرد.
  • یک دامن با فرم راسته انتخاب مناسبی برای ست مجلسی است.
  • اگر لباس شما طرح‌دار و شلوغ است، برای دامن انتخاب‌های ساده‌تری داشته باشید.
  •  اگر یک شومیز ساده را انتخاب کرده‌اید، بهتر است دامن شما، جزئیات براق مثل پولک و … یا تکه‌دوزی‌های تور داشته باشد.

نکات مهم در انتخاب شلوار زنانه

شلواری انتخاب کنید که کاملا حالت رسمی و مجلسی داشته باشد. بنابراین انواع شلوار جین، شلوار کتان و … را فراموش کنید.

  • شلوار پارچه‌ای با فرم آزاد، چین دار، راسته یا با فرم نیمه جذب برای ست کردن با شومیز و یا بلوز رسمی مناسب است.
  • متناسب با فرم بدن، رنگ مناسب خود را انتخاب کنید. اگر پایین تنه شما بزرگ نیست، رنگ‌های روشن مانند کرم و سفید، انتخاب مناسبی است.
مطلب پیشنهادی:  برای نخستین بار انسان توانست با نهنگ ها صحبت کند!

استفاده از اکسسوری 

۱- انتخاب کیف دستی زنانه: یک کیف مجلسی کوچک بهترین انتخاب برای هر تیپ و استایل رسمی است، پس کیف‌های بزرگ را کنار بگذارید.

۲- انتخاب کفش زنانه:  اگر قد بلند هستید به جای کفش تخت و عروسکی از کفش‌هایی با پاشنه کوتاه استفاده کنید.

۳- انتخاب زیورآلات زنانه: از اکسسوری‌های خاص یا حتی بزرگ و براق استفاده کنید. این بستگی به میزان ساده بودن یا پرزرق و برق بودن بقیه استایل دارد. اگر لباس‌ها به اندازه کافی براق و پرطرح است، اکسسوری‌های کوچک‌تر، انتخاب‌ بهتری است.

لازم نیست از هر زیورآلاتی یک نمونه در استایل‌ باشد، گاهی یک جفت گوشواره خاص می‌تواند تنها زیورآلات به کار رفته در تیپ مجلسی شما باشد.

آخرین نکته‌ای که در انتخاب و کامل کردن تیپ مجلسی یا رسمی خود برای رفتن به یک مهمانی مهم باید در نظر داشته باشید، این است که استایلی را انتخاب کنید که در آن احساس راحتی دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

جلوگیری از پیری پوست تنها با یک ماده

خواص شی باتر برای پوست را همه افراد باید بشناسند. ویژگی‌هایی مانند داشتن میزان زیادی اسیده…