آرایش مناسب لباس سفید چیست؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پوشیدن یک دست لباس سفید در عین حال که می‌تواند زیبا باشد گاهی اوقات ممکن است بسیار بد به نظر برسد. بخصوص اگر ندانید چگونه لباس های سفید را با آرایش هماهنگ کنید.

دلتا برای شما ایده پوشیدن لباس‌های سفید، آرایش مناسب لباس سفید و راهکارهای مفید برای اینکه چطور خسته کننده و یک نواخت به نظر نرسید را آماده کرده است. با انجام این راهکارها به آسانی می‌توانید در آینده از لباس‌های سفید بیشتر استفاده کنید تا زیبا و جذاب باشید و همه جا بدرخشید. پس با ما همراه باشید.

آرایش مناسب لباس سفید چیست؟

برنزه کنید

اگرچه لباس سراپا سفید می‌تواند روی اشخاصی با پوست روشن هم شگفت انگیز باشد اما کسانی که کمی برنزه هستند در لباس سفید معرکه می‌شوند. خیلی دقت کنید که به جای قهوه‌ای رنگ پوست‌تان به نارنجی نزند.

آرایش مناسب لباس سفید برنزه

رژ لب، سایه چشم

وقتی لباس یک دست سفید بر تن دارید حتما آرایش کنید. این شما را از بی حالی و رنگ پریدگی نجات می‌دهد. رنگی زیبا به لب‌ها بزنید. اگر می‌خواهید سایه‌های گوناگون را با هم درآمیزید، از هماهنگی آن‌ها با پوست صورت اطمینان حاصل کنید. در هر صورت با لباس سفید هرگز بدون کمی آرایش خانه را ترک نکنید زیرا انگار استایل شما کامل نشده است.

آرایش مناسب لباس سفید رژ

سایه‌های رنگی

اگر از پوشیدن لباس یک دست سفید می‌ترسید می‌توانید آن را با کمی رنگ درآمیزید. این رنگ‌ها را روی لب‌، کفش‌ و یا کیف داشته باشید و با یک سایه روشن زیبا، جلوه‌ای خاص به استایل بدهید.

مطلب پیشنهادی:  با جدیدترین مدل های انگشتر آشنا شوید

بدین شکل دیگر احساس یکنواختی نخواهید داشت. همچنین این رنگ‌ها به خاطر قرار گرفتن در کنار رنگ سفید بیش از پیش خودشان را نشان خواهند داد.

سایه‌های مخالف با تن رنگ پوست‌

اگر ته رنگ پوست‌تان سرد است، از تن‌های رنگی قرمز و نارنجی استفاده کنید و اگر دارای پوستی گرم هستید تن‌های خاکستری بهترین گزینه برای شما است. قطعا دوست ندارید در لباس سفید بی‌جان و بی‌رمق به نظر برسید و اگر پوستی رنگ پریده دارید بدانید که این اتفاق خواهد افتاد.

اگر بتوانید رنگ سفید را به درستی بپوشید، زیبایی بی حد و حصری به دست می‌آورید. بنابراین به اندازه کافی جسورانه رفتار کنید و همین حالا به سراغ کمد لباس‌تان بروید و اطمینان داشته باشید که حسابی خیره کننده خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات خانه‌داری

همچنین بخوانید

در این کشور باید چاق شوید تا ازدواج کنید!

مقیاس‌های زیبایی از منطقه‌ای به منطقه دیگر و از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است. در حالی ک…