با کمترین هزینه جلو‌ه‌ای زیبا به مبل بدهید

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استفاده از شال مبل در دکوراسیون داخلی به شما کمک می‌کند تا دیزاینی همانند متخصصان صنعت مد را در طراحی داخلی منزل خود تجربه کنید.
شال مبل در دکوراسیون

همه ما در زمان خرید مبلمان به نکات اصلی و کلیدی آن توجه می‌کنیم. ما یا از مبل استیل در فضای داخلی منزل استفاده می‌کنیم یا از مبل راحتی. خرید مبلمان در انتها به خرید میز عسلی‌های زیبا ختم می‌شود و ما تصور می‌کنیم دیگر کار ما برای دیزاین داخلی به پایان رسیده است. بدون تردید دکوراسیون داخلی مبلمان با استفاده از شال مبل در دکوراسیون، چهره زیباتری را به فضای شما می‌بخشد. در مجله دلتا به بررسی انواع شال مبل و تاثیر آن‌ها در دکوراسیون منزل خواهیم پرداخت.

تأثیر شال مبل در یک فضای رنگی

استفاده از مبل‌های رنگی و کوسن‌های رنگارنگ کار شما را برای دیزاین داخلی به پایان نمی‌رساند. شما می‌توانید با استفاده از چند شال مبل این چشم‌نوازی را ادامه‌دار کنید.

به راحتی می‌توانید روی دسته‌های مبل راحتی از شال مبل استفاده کنید. این شال مبل‌ها بسته به نیاز و سلیقه شما می‌تواند تغییر کند.

شال بافتنی

مبل تیره و شال مبل روشن

نیازی نیست شال مبل همیشه در دکوراسیون‌های رنگی مورد استفاده قرار بگیرد. شما به راحتی با هر نوع هارمونی رنگی می‌توانید از این محصول شیک و زیبا استفاده کنید.

تصور کنید مبلمان شما تناژ رنگی طوسی سیر دارد. برای این منظور می‌توانید از شال طوسی رنگ روشن استفاده کنید. این کار یک سایه روشن زیبا را در فضا ایجاد می‌کند.

مبلمان

شال مبل بافتنی

شال مبل انواع مختلفی دارد و شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید به این زیبایی دست پیدا کنید. نیازی نیست دست به جیب شوید و شال مبل‌های گران قیمت خریداری کنید.

به راحتی می‌توانید با هنر خود یک شال مبل رنگی ببافید. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در یک دکوراسیون رنگی، شال مبل بافتنی با چه شکوهی می‌درخشد. به راحتی می‌توان نتیجه گرفت شال مبل با هر تناژ رنگی و هر پارچه‌ای که تهیه شود در فضای داخلی با هر نوع هارمونی رنگی مشهود است.

انواع شال مبل

شال مبل ست با کوسن

برای داشتن این دکوراسیون زیبا به شما پیشنهاد می‌کنیم از کوسن و شال مبل ست بهره ببرید. می‌توانید به راحتی این دو کالای تزئینی را با محیط هماهنگ کنید. به عنوان مثال در دکوراسیون تصویر زیر میز جلو مبلی به صورت پارچه‌ای و تناژ رنگی زرد تهیه شده است و مبل‌ها نیز از رنگ خنثی طوسی که با توجه به رنگ فرش انتخاب شده، در خانه قرار گرفته‌اند.

ترکیب رنگ سیر و روشن سبب شده است رنگ زرد، چشم شما را خسته نکرده و بیشتر جلب توجه کند.

شال مبل در دکوراسیون

پیشنهاد مطالعه: مطلب با تابلوهای زیبا به خانه خود جلوه دهید! را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۱:۱۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ دی ۱۳۹۹ در ۲:۱۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ آذر ۱۳۹۹ در ۵:۰۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…