رنگ آشپزخانه و پذیرایی را چگونه ست کنیم

۶
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آشپزخانه و پذیرایی، برای خانواده‌های کوچک و صمیمی گزینه‌ای مهم است. ولی هماهنگ کردن رنگ و چیدمان این فضاها، نیازمند دانش و تخصص خاص طراحی دکوراسیون داخلی است.
ست کردن رنگ آشپزخانه و پذیرایی

ست کردن رنگ آشپزخانه و پذیرایی در خانه‌هایی که آشپزخانه‌ای اوپن رو به پذیرایی دارند، یا خانه‌هایی که فضای آشپزخانه و پذیرایی آن‌ها بدون دیوار در هم آمیخته است، یکی از دغدغه‌های مهم صاحب‌خانه‌ها و طراحان دکوراسیون داخلی است و با توجه به این نکته در این مطلب از مجله دلتا به بررسی این امر و چگونگی ست کردن این آشپزخانه با اتاق نشیمن پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

استفاده از جزئیات در رنگ آشپزخانه و پذیرایی

اتاق نشیمن

در یک فضای مدرن امروزی، با استفاده محتاطانه از مواد و بافت‌ها، یک فضای یکپارچه و هماهنگ برای آشپزخانه و پذیرایی ایجاد می‌کنیم. توجه داشته باشید که با اینکه رنگ آشپزخانه و اتاق پذیرایی با هم متفاوت است، اما جزئیاتی این احساس هماهنگی را به وجود می‌آورند.

طراحی یکپارچه آشپزخانه و پذیرایی

آشپزخانه

در طراحی فضاهای در هم آمیخته، یکی از دغدغه‌های طراحان، جدا کردن فضا‌ها از یکدیگر به وسیله رنگ‌ها و چیدمان، در حین هماهنگی بخشیدن به فضا است. در این سبک طراحی با هماهنگی رنگ آشپزخانه و پذیرایی، و بهره گیری از عناصر جدا کننده فضا، مانند جزیره آشپزخانه و لامپ‌ها، به این امر تحقق بخشیدند.

استفاده از رنگ‌های مختلف در فضاهای نورگیر

رنگ آشپزخانه و پذیرایی

در فضای نور‌گیر، هر بخش از خانه را به یک رنگ در آورده و عنصر مشترک در بین همه این فضاها را رنگ سفید دیوارها قرار می‌‍‌دهیم و متوجه می‌شویم چگونه در ست کردن رنگ آشپزخانه و پذیرایی و اتاق غذاخوری، در عین تمایز، با هم هماهنگ می‌شوند. نوع نورپردازی این خانه و استفاده از رنگ سفید، می‌تواند به عنوان نمونه‌ای موفق از ایده‌های رنگ آشپزخانه در فنگ‌شویی نیز معرفی شود.

یک چیدمان دنج و خودمانی

ست کردن رنگ آشپزخانه و پذیرایی

در این چیدمان نیز، برای ست کردن رنگ آشپزخانه و پذیرایی، با استفاده از دیوارهای هماهنگ و جزئیاتی مانند پایه‌های صندلی‌ها، لوستر آشپزخانه و بالشتک‌های مبلمان، می‌شود. استفاده از میز چوبی، بالشتک‌های رنگارنگ و بهره‌گیری از رنگ‌‌های گرم ،حسی صمیمانه را در این فضا به وجود می‌آورد.

۶ دیدگاه

  1. تندیس

    ۲۲ آذر ۱۳۹۹ در ۲:۲۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹ در ۷:۵۶ ق٫ظ

    سلام فوف العاده عالی بود ممنون در دوران کرونا مراقب خود باشید یلدایتان مبارک

    پاسخ

  3. محمد حسین احمد پور علمدار ی

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹ در ۷:۲۴ ب٫ظ

    محمد حسین احمد پور

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹ در ۷:۲۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹ در ۶:۰۸ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹ در ۳:۱۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…