روش‌های هوشمندانه برای پنهان کردن شوفاژها

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با کاهش دما، رادیاتورها از هوای سرد استقبال می کنند ، اما می توانند چشم نواز و تزئین کننده خانه باشند. چه بخواهید آنها را پنهان کنید ، چه تغییر شکل دهید یا آنها را به نمایش بگذارید، در اینجا چند روش درخشان برای دکوراسیون رادیاتور آورده شده است.
مخفی کردن رادیاتور در دکوراسیون

با گرم شدن هوا و خاموش شدن شوفاژهای منزل برای ایجاد تغییرات دکوری می‌توانید رادیاتور‌ها را از دید خارج کرده و یا با ترفندهایی آن‌‍‌ها را بپوشانید در ادامه با چند راهکار برای مخفی کردن رادیاتور در دکوراسیون با مجله دلتا همراه باشید.

پوشش شوفاژ با باکس و مبلمان سفارشی

شوفاژ

برای مخفی کردن رادیاتور در دکوراسیون با ساخت سفارشی نیمکت بر روی شوفاژ، ترفندی هوشمندانه برای مخفی کردن رادیاتور، هویت بخشی به دکوراسیون خانه و ایجاد فضایی به منظور کار و صرف غذا می‌باشد حتی در حین زمستان اینکار می‎تواند گرمای خوب و نشیمنی راحت برای میل غذا باشد به خصوص اگر با بالشتک‌ها به منظور راحتی و نرم تر شدن کف نیمکت‌ها پوشیده شده باشد.

ایجاد قفسه و طاقچه روی شوفاژ

کاور رادیاتور

استفاده از قفسه یا طاقچه روی شوفاژ نیز می‌تواند نقطه کانونی جالبی در دکوراسیون ایجاد کند و قسمت نازیبای منزل را به نقطه قابل توجه و زیبایی مبدل سازد که با چیدمان اکسسوری‌‎ها و اقلام دکوری تکمیل گردد.

کاور رادیاتور

رادیاتور در منزل

یک پوشش طراحی شده به خوبی می‌تواند رادیاتور در منزل را مخفی نماید و از جهتی دکوراسیون سنتی فضا را به مدرن تبدیل نماید شما می‌توانید یک پوشش رادیاتور را با سبک‌ها، متریال و رنگ‌های مختلف به منظور کاور استفاده کنید و از آن به عنوان مکانی برای اقلام دکوری یا ضروریات کاربردی و تغییر نمای رادیاتور استفاده کنید.

مخفی کردن رادیاتور در دکوراسیون

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹ در ۶:۱۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹ در ۰:۳۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…