با استفاده از رنگ بژ خانه خود را لوکس کنید

۵
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در واقع آن چیزی که یک دکوراسیون را زیبا می کند استفاده از رنگی خاص نیست بلکه «استفاده درست از رنگ ها» است. این استفاده صحیح تا جایی پیش رفته که می‌توان از رنگ خنثی بژ برای زیبا سازی استفاده کرد.
دکوراسیون با رنگ بژ

دکوراسیون با رنگ بژ ، اغلب بعنوان رنگی شناخته می‌شود که در خانه‌های زیبا و شیک بکار نمی‌رود. در مقابل رنگ‌هایی مانند سفید، قهوه‌ای و حتی رنگ‌های شادتر و بروزتری مثل نارنجی و زرد که احساسی از لوکس بودن فضا به بیینده منتقل می‌کنند، مجله دلتا در این مطلب می‌خواهد به آن‌هایی که چنین تفکری دارند نشان دهد، اگر رنگ بژ به شیوه‌ای درست بکار رود، محیطی خنثی و آرامش بخش خلق خواهد کرد، که تمرکز بیننده را روی جزئیات متمرکز می‌کند.

رنگ خنثی

رنگ بژ بعنوان رنگ اصلی و زمینه در فضای داخلی استفاده کرده و در کنار آن، رنگ‌های دیگری مانند سفید، خاکستری و قهوه ای را بکار برده‌اند. نتیجه ترکیب‌های رنگی زیبا، باعث شده بیننده به قسمت‌های مختلف خانه اعم از سقف، گوشه‌ها و… توجه کرده و بافت‌ها و الگوهای دکوراسیون را کاملا لمس کند. رنگ‌های خنثی در کنار رنگ بژ در دکوراسیون مانع حواس پرتی ما می‌شوند و به فضا و تمام لوازم موجود در آن اجازه داده می‌شود با تمام قوا بدرخشند.

ترکیب بژ با قرمز

دکوراسیون با رنگ بژ

خاصیتی در رنگ بژ وجود دارد که فقط وقتی با رنگ قرمز ترکیب می‌شود خود را نشان می‌دهد. حتی وجود مقدار کمی رنگ قرمز در دکوراسیون با رنگ بژ، اثر گذاری بسیار زیادی دارد. همین موضوع برای نارنجی هم صادق است، در کنار تمام این‌ها، رنگ دیگری هم همیشه در اختیار خواهید داشت و آن سفید کاپوچینویی است که از ترکیب رنگ سفید خالص با مقدار اندکی قهوه‌ای بدست می‌آید. فکر می‌کنم با مشاهده عکس‌های متوجه شده باشید که رنگ بژ هنوز هم می‌تواند انتخاب اول در تزیین خانه باشد.

ترکیب بژ با سبز و آبی

رنگ بژ

بژ در کنار سبز و آبی نیز یک ترکیب فوق العاده برای تزیین دکوراسیون است. شاید ترکیب عالی این سه رنگ بخاطر طبیعی بودن آن‌ها باشد، همانطور که می‌دانید، رنگ شن های ساحل، چمن و آسمان آبی ترکیبی طبیعی از سه رنگ بژ، سبز و آبی هستند. ابتدا ترکیب بژ و سبز که راهی عالی برای افزایش شیکی و کلاس یک فضا است. البته از ترکیب این سه رنگ در یک محیط هم می‌شود استفاده کرد. در شکل دوم رنگ سبز زمردی گلدان در کنار آبی کوسن و بالشتک‌های مبل، فضای اتاق را شدیدا جذاب و شیک نشان می‌دهد.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ آذر ۱۳۹۹ در ۷:۳۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹ در ۵:۱۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹ در ۶:۱۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…