نحوه انتخاب صحیح کاغذ دیواری

۷
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کاغذ دیواری این روزها در بسیاری از خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از راه‌های ایجاد یک فضای مناسب در خانه و در واقع تغییر دکور خانگی، استفاده و نصب کاغذ دیواری‌های زیبا و شیک است.
انتخاب کاغذ دیواری منزل

یکی از راه‌های تغییر دکوراسیون، انتخاب کاغذ دیواری منزل است. دیوارهای خانه تان را به کاغذهای دیواری بسپارید ، کاغذهای خوش نقش و نگاری که هم استفاده از آن‌ها به‌مراتب از رنگ راحت‌تر است هم تنوع‌شان دست شما را باز می‌گذارد تا انتخابی به ‌مراتب متفاوت‌ و جذاب‌تر از همیشه داشته باشید. اگر شما هم جزو کسانی هستید که خیال نو کردن طرح و نقش دیوار و نصب کاغذ دیواری را دارند، با مجله دلتا همراه باشید، ما برای شما پیشنهاد ‌تازه‌ای داریم.

طرح و رنگ های مختلف در کاغذ دیواری

کاغذ دیواری طرح دار

انتخاب کاغذ دیواری منزل با طرح‌های عمودی و راه راه باعث می‌شود دیوار بلندتر و سقف مرتفع‌تر به نظر برسد. طرح‌های افقی در کاغذ دیواری باعث می‌شود با خطای دید در پهن شدن دیوار، فضا وسیع‌تر و بزرگتر به نظر برسد. سقف در این حالت کوتاه می‌شود. کاغذ دیواری پذیرایی با خطوط شکسته یا نقوش تیز و هندسی انرژی، هیجان و پویایی فضا را بیشتر می‌کند.

کاغذ دیواری پذیرایی خانه های کوچک

نصب کاغذ دیواری

برای انتخاب کاغذ دیواری منزل کوچک و زمانی که سقف نسبتا کوتاهی دارید، بهتر است از مدل کاغذ دیواری پذیرایی با طرح‌های عمودی و رنگ‌های روشن استفاده کنید، چرا که این مدل کاغذ دیواری‌ها، دیوارهای شما را بلند‌تر نشان می‌دهند و در نتیجه سقف خانه شما نیز بلندتر دیده می‌شود و فضای شما بزرگ‌تر از آنچه که هست دیده می‌شود بنابراین انتخاب کاغذ دیواری با طرح‌های عمودی برای پذیرایی‌هایی نسبتا کوچک بسیار حائز اهمیت است.

مدل کاغذ دیواری پذیرایی برای خانه های بزرگ

انتخاب کاغذ دیواری منزل

به طور کلی برای نصب کاغذ دیواری در دیزاین و دکوراسیون خانه‌های بزرگ به قواعد و قانون‌های خاصی نیاز ندارید و می‌توانید مطابق با سبک و سیاق منزل‌تان از طرح‌های متنوعی برای مدل کاغذ دیواری پذیرایی‌تان استفاده کنید، اما در نظر داشته باشید که مدل کاغذ دیواری انتخابی شما حتما باید با سبک دکوراسیون شما هماهنگ باشد، به طور مثال اگر مبلمان و سبک دکوراسیون داخلی شما کلاسیک است پس حتما کاغذ دیواری شما باید از طرح و رنگ‌های نسبتا لوکس و کلاسیک انتخاب شود تا هماهنگی و هارمونی مشخصی در فضای داخلی شما ایجاد شود.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۳۹۹ در ۰:۵۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ آذر ۱۳۹۹ در ۹:۲۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹ در ۶:۲۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹ در ۰:۲۵ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۶ آذر ۱۳۹۹ در ۴:۰۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۶ آذر ۱۳۹۹ در ۱۲:۲۸ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۶ آذر ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…