رنگ مناسب برای درب اتاق خواب

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
درب چوبی با رنگ‌هایی غیر از رنگ طبیعی چوب، یکی از انتخاب‌های دلیرانه و متمایز به حساب می‌آید. این درب‌ها طيف گسترده‌ای از رنگ‌های آرام تا رنگ‌های تندتر و شادتر را در بر می‌گیرند.
رنگ درب منزل

آیا تا به حال به درب‌های منزلتان فکر کرده‌اید؟ شاید روزانه بارها از آن‌ها استفاده کرده و از کنارشان می‌گذرید و به نظرتان بی‌اهمیت می‌آیند در صورتی که همین ترکیب رنگ درب و چهارچوب، حتی قرنیزها، جزییات معمارانه و سبک را به دکوراسیون شما اضافه می‌کنند.امروزه به غیر از درب ورودی، طراحان و دکوراتورها به سایر درب‌های خانه به خصوص درب اتاق خواب‌ها نیز توجه می‌کنند. موضوعی که شاید در خانه‌های ما ایرانی‌ها کم‌تر دیده می‌شود، رنگ درب منزل است. در این مطلب از مجله دلتا به رنگی که دکوراسیون خانه شما را تحت تاثیر قرار میدهد پرداخته‌ایم.

درب‌ها یکی از کلیدی‌ترین اجزای کاربردی و تزیینی در دکوراسیون داخلی هر خانه‌ای به حساب می‌آیند. سطحی که درب از سطح دیوار می‌گیرد، مقیاس قابل توجه‌ای دارد و برای همین، انتخاب طرح و رنگ آن بر روی طراحی داخلی و دکوراسیون تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

درب‌های داخلی سیاه رنگ شیک هستند

درب چوبی

درب ورودی ساختمان سفید رنگ، جذاب و کلبه‌ای به نظر می‌رسد، ولی بیایید کمی متمایز باشیم و با رنگ آمیزی درب ورودی خانه‌مان به رنگ سیاه، آغازی شیک برای دکوراسیون شیک‌تر خانه‌مان رقم بزنیم.

درب چوبی مات یا‌ براق

ترکیب رنگ درب و چهارچوب

مات یا براق بودن رنگ درب منزل می‌تواند اثر زیادی در نمای نهایی داشته باشد. این مورد را باتوجه به براقی و یا مات بودن دیوار و کف در نظر بگیرید و در نظر داشته باشید که نمای نهایی کل اتاق بی‌اندازه براق و یا بی‌اندازه مات نباشد. رنگ مات نمایی امروزی‌تر ایجاد می‌کند و به طور معمول برای رنگ‌های تیره‌تر و سنگین‌تر به کار می‌رود.

درب‌های سیاه سقف را بلندتر نشان می دهند

رنگ تیره

کنتراست چشم را به خود جذب می‌کند، بدین ترتیب یک درب سیاه رنگ باریک، چشم را به طرف بالا می‌کشد و سقف بلندتر نشان داده می‌شود. این مورد درب‌های سیاه رنگ را به ویژه برای زیر زمین‌ها یا فضاهای دیگری با سقف کوتاه بسیار کاربردی و مناسب می‌سازد.

چارچوب را فراموش نکنید

رنگ درب منزل

موردهای متعددی در مورد ترکیب رنگ درب و چهارچوب موجود است، که می‌تواند نمای منحصر به فردی ایجاد کند و انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۶ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…