اشتباهات در دکوراسیون آشپزخانه

۶
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیشتر افراد اشتباهات رایجی در چیدمان آشپزخانه خود انجام می‌دهند. که باعث می شود دکوراسیون اشپزخانه نه تنها زیبا نباشد بلکه به چشم یک اشپزخانه آشفته و نامرتب دیده شود.
اصول چیدمان آشپزخانه

آشپزخانه یکی از جالب‌ترین و پر‌استفاده‌ترین قسمت خانه‌ است. ما زمان زیادی را در آن می‌گذرانیم، بنابراین باید راحت و چند منظوره باشد. اما چندین اشتباه در طراحی آشپزخانه وجود دارد که منجر به ناراحتی‌های مداوم می‌شود. آیا می‌خواهید اصول چیدمان آشپزخانه زیبا را بدانید، در این مقاله از مجله دلتا رایج‌ترین اشتباهات را جمع‌آوری کرده‌ایم و نکاتی را برای کسانی که می‌خواهند آشپزخانه‌ای مناسب داشته باشند پیدا کرده‌ایم. امیدواریم آن را حتما مطالعه کنید.

 قرار دادن وسایل آشپزخانه در محل نامناسب

آشپزخانه مدرن

یک اشتباه در طراحی آشپزخانه این است که وسایل آشپزخانه را نباید خیلی بالا یا خیلی پایین قرار بدهید. قد خود را در نظر بگیرید، بهترین فاصله درست در سطح کمر است. به عنوان مثال، بهتر است فر خود را در سطح کمر قرار بدهید تا هنگام بیرون آوردن چیزها از آن خودتان خود را نسوزانید.

گوشه های خالی

آشپزخانه

استفاده از همه گوشه‌ها به ویژه در مورد آشپزخانه‌های کوچک بسیار مهم است. سینی‌های چرخان می‌توانند به راحتی جایگزین کشوهای بی‌فایده شوند. درهای تاشو بسیار گران اما واقعاً ضروری هستند: شما قادر خواهید بود از تمام فضای داخل استفاده کنید.

 نور کافی نیست

اشتباه در طراحی آشپزخانه

نور در آشپزخانه بسیار مهم است. آشپزخانه‌ها بزرگتر به نظر می‌رسند، اما اگر رنگ کابینت‌های شما تیره است، خرید لامپ‌های اضافی را فراموش نکنید. توصیه می‌شود چندین چراغ نصب کنید، چراغ اصلی از سقف، چراغ بالای کانتر، چراغ‌هایی زیر کابینت‌ها و یک چراغ زیبا در بالای میز ناهار خوری. همچنین قرار دادن تمام سوکت‌ها به روش صحیح و راحت بسیار مهم است. هرچه نور آشپزخانه شما بیشتر باشد، طبخ آن راحت‌تر است.

بدون ستون

اصول چیدمان آشپزخانه

یکی دیگر از اصول چیدمان آشپزخانه فاصله‌ی زیر کابینت‌ها است، که بهتر است آن را با تکه‌ای از  جنس کابینت بپوشانید تا از ورود گرد و غبار و آشغال‌ها به زیر آن‌ها جلوگیری شود.

۶ دیدگاه

  1. سارا

    ۲۱ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹ در ۹:۵۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹ در ۹:۵۷ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹ در ۰:۰۷ ق٫ظ

  5. ماردین

    ۱۷ آذر ۱۳۹۹ در ۵:۳۶ ق٫ظ

    ببخیال

    پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۶ آذر ۱۳۹۹ در ۱:۱۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…