دکوراسیون خانه به سبک ایرانی

۱
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دکوراسیون خانه ایرانی ویژگی‌های منحصر بفردی دارد که آن را از بقیه نمونه‌های موجود در جهان متمایز می‌کند. دکوراسیون منزل ایرانی بیشتر به سبک کلاسیک و سنتی گرایش داشته و در عین زیبایی، جلوه‌ای فاخر و باشکوه از خود بنمایش می‌گذارند.
دکوراسیون ایرانی

سبک دکوراسیون ایرانی با فرهنگ و مذهب ما گره خورده است و بیشتر دوست داریم که خانه‌هایمان را به سبک فرهنگ و سلیقه‌ی ایران‌مان بچینیم.برای داشتن خانه‌ای سنتی با حال و هوای خانه‌های قدیمی بایستی با اصول چیدمان و دکوراسیون این نوع منازل آشنا باشیم، البته نه به صورت تخصصی؛ زیرا وسایل سنتی ایرانی خود به راحتی جای خود را در خانه ایرانی پیدا می‌کنند. با مجله دلتا و دیزاین خانه ایرانی شبیه به سبک‌های قدیمی همراه باشید.

فرش

فرش ایرانی

از دیرباز فرش یکی از نشانه های قدرتمند فرهنگی مردمان ایران زمین بوده و هست. اضافه کردن یک فرش یا قالیچه ایرانی مخصوصا از نوع دستباف چه برای راحتی و آسایش خودتان باشد چه برای جلب توجه دیگران، سریعا دکوراسیون محیط منزل شما را متحول می کند و ارزش و سطح زیبایی آنرا چندین درجه افزایش می دهد.در ایران بیشتر افراد به فکر افزایش زیبایی خانه ی خود هستند یا بیشتر علاقه دارند تا دکوراسیون داخل خانه ی خود را طوری درست کنند تا توجه همه را به خود جلب کند.پس زیبایی دکوراسیون داخلی خانه در ایران اهمیت بالایی دارد یکی از بخش های مهم دکوراسیون داخلی خانه ایرانی فرش هااست فرش ها در زیبایی دکوراسیون داخل خانه تاثیر زیادی دارد پس در انتخاب فرش ها در دکوراسیون داخل خانه ی ایرانی باید بیشتر توجه کنید.

مبلمان کلاسیک

دیزاین خانه ایرانی

بعداز فرش ها در دیزاین خانه ایرانی، مبلمان سبک سنتی و کلاسیک نیز از جمله وسایلی است که اکثر خانه‌ها در قسمت پذیرایی از آن استفاده می کنند. دکوراسیون اتاق پذیرایی نزد ایرانیان اهمیت بسیار زیادی دارد و شاید دلیل اصلی انتخاب مبلمانی لوکس و باشکوه به سبک سنتی در این مکان هم همین باشد. مبل های استیل در ایران سابقه بسیار طولانی و قدیمی دارند و به همین دلیل حساسیت بروی زیبایی و اصالت در مدل های جدید مبل استیل نیز کاملا دیده می شود.

المان‌های ایرانی در دکوراسیون و مدل چیدمان خانه کوچک ایرانی

دکوراسیون ایرانی

اگر شما به موسیقی و ساز علاقه‌مند هستید، ابزار کار خود را در کمد پنهان نکنید. با استفاده کردن از آن‌ها در دیزاین خانه ایرانی یک حس هنری را به بیننده القا کنید. همانند ایده پردازی زیر که به‌ صورت صد در صد سنتی صورت گرفته است. شاید تنها پارامتری که شما را به زندگی مدرن دعوت کرده، سازی است که در این تصویر مشاهده می‌شود. همچنین عناصری دیگر مثل شال مبل و آباژور ایستاده نقش ساز شما را در دنیای مدرن پررنگ‌تر جلوه می‌دهد.

یک نظر

  1. ترمه

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹ در ۳:۰۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…