قیمت مسکن با کاهش نرخ ارز تثبیت می‎شود

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت مسکن با کاهش نرخ ارزتثبیت می‎شود، رئیس اتحادیه املاک بابیان این مطلب تصریح کرد : بطور قطع افزایش بیش از حد قیمت کسادی بازار مسکن را در پی دارد.

گزارش مجله دلتا به نقل از اقتصاد آنلاین حاکیست ، مصطفی‌ قلی خسروی افزود: با افزایش قیمت مسکن توان خرید متقاضیان کاهش می یابد و‌ بازار مسکن کساد می‎شود. وی در پاسخ به این پرسش که اگر روند کاهش نرخ ارز ادامه یابد، قیمت مسکن نیز کاهش می‌یابد، گفت: بطور قطع نمی‎توان در مورد افزایش و یا کاهش قیمت مسکن اظهار نظر کرد.

قیمت مسکن با کاهش نرخ ارز تثبیت می‎شود

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: بارها اعلام کرده‌ام که مسکن بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری است و متقاضیانی که نیازمند مسکن هستند، برای خرید اقدام کنند.

خسروی در پاسخ به این پرسش که عده‌ای می‎گویند که مسکن دیگر کشش افزایش قیمت ندارد، گفت: پارسال نیز برخی می‎گفتند که قیمت مسکن افزایش نمی‌یابد و کشش ندارد، اما دیدیم که قیمت مسکن افزایش یافت، بنابراین وجود نقدینگی سرگردان و ورود آن به هر بازاری قیمت را در آن بازار تغییر می‌دهد.

وی تاکید کرد: همواره به متقاضیان مسکن توصیه کرده‌ام که با خرید مسکن و نگه داشتن آن تا ۵ سال آن مسکن شما را تا ۵۰ سال نگه می‌دارد، پس اگر کسانی که نیازمند مسکن برای خود و یا فرزندان خود هستند، بهترین گزینه می‌تواند خرید مسکن باشد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران تصریح کرد: اگر روند کاهش نرخ ارز ادامه یابد، قیمت مسکن به ثبات می‎رسد، اما اینکه با قاطعیت بگوییم قیمت مسکن افزایش و یا کاهش خواهد یافت، نمی‌توان اظهارنظر کرد.

بیشتر بخوانید:

آیا با کاهش نرخ دلار قیمت مسکن به ثبات می رسد؟

تاثیر سقوط قیمت دلار بر بازار مسکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…