چند ست؛ لباس گرم مردانه شیک

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با تغییر فصل، ظاهر شما نیز تغییر خواهد کرد اما هر فصلی باید و نبایدهایی دارد که در لباس پوشیدن باید به آنها دقت کنید.
ست لباس گرم مردانه

انتخاب لباس مناسب فصل، بسیار مهم است، زیرا لباس مناسب فصل، هم بر جذابیت شما می‌افزاید و هوشتان را در زمینه مد و فشن نشان می‌دهد و هم از آسیب رسیدن به شما در برابر انواع آب‌وهوا پیشگیری می‌کند. در این مطلب “چند ست لباس گرم مردانه ” را معرفی خواهیم کرد. با مجله دلتا همراه باشید.

انواع لباس گرم مردانه 

۱- پیراهن پشمی مردانه

۲- کاپشن خلبانی یا کاپشن چرم

۳- نیم بوت مردانه یا بوت مردانه

۴- کت تک پشمی مردانه

۵- کلاه و هودی مردانه

چند ست لباس گرم مردانه شیک!

  • اگر برای یک مهمانی دوستانه در غروب، حاضر می‌شوید، این ست لباس گرم مردانه شامل هودی، پیراهن چهارخانه و کاپشن مردانه به همراه شلوار جین می‌تواند استایل شما را ارتقا دهد.

ست لباس گرم مردانه چهارخانه

  • اگر اهل قدم زدن در دل شب و روزهای برفی و بارانی هستید، این ست مردانه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. پیراهن چهارخانه پشمی، پلیور مردانه و کاپشن مردانه را با یک شلوار جین ست کنید.

ست لباس گرم مردانه پیراهن پشمی

  • یک پیراهن آکسفورد مردانه را زیر پلیور بپوشید و با یک شلوار کتان خاکی و کفش مردانه ست خود را تکمیل کنید. این مدل لباس را می‌توانید در دانشگاه، و محل کار بپوشید.

ست لباس گرم مردانه پیراهن

  • شاید کمتر پلیور را با کت تک پشمی پوشیده باشید. این ست مردانه اسپرت را می‌توانید با یک شلوار جین سنگشور شده تکمیل کنید.
  • یک تیپ نیمه رسمی مردانه، کافیست یک کت تک چهارخانه را با یک پیراهن و شلوار کتان و یا جین بپوشید. نیم بوت مردانه را با کمربند چرم قهوه‌ای ست کنید.
  • شاید فکر کنید کاپشن خلبانی دیگر مُد نیست. اما این این مدل کاپشن مردانه چند سالی است دوباره به دنیا مد بازگشته است. کتانی و پیراهن جین می‌تواند ست مردانه شما تکمیل کند.
  • شلوار جین رنگی و پیراهن پشمی برای آن دسته از آقایانی که تمایل به پوشیدن کاپشن و کت ندارند و اساسا بدن مقاومی در برابر سرما دارند.
  • یک ست مردانه شیک با رنگ‌های خنثی را برای محل کار تجربه کنید. پلیور طوسی، پیراهن آبی روشن و شلوار و کاپشن مشکی و سرمه‌ای را با هم ست کنید.
  • ترکیب زرد، قهوه‌ای و سرمه‌ای یک ست مردانه فوق العاده را برای شما به وجود خواهد آورد. یک نیم بوت مردانه قهوه‌ای را با شلوار جین و کاپشن و پیراهن چهارخانه برای یک روز تعطیل سرد انتخاب کنید.
  • اگر اهل یک تیپ روزمره مردانه اسپرت هستید این ست را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شلوار کتان، هودی مردانه و یک جلیقه نایلونی را با کتانی ورزشی سبز تیره ست کنید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “همه چیز درباره خرید شلوار جین مردانه” را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۷:۴۵ ب٫ظ

  3. حسین

    ۱۳ آذر ۱۳۹۹ در ۸:۱۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…