بافتنی مردانه را چگونه بپوشیم؟

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای اینکه با پوشیدن بافت یقه هفت شبیه به عکس پدربزرگ‌هایتان در آلبوم خانوادگی نشوید، نیاز دارید که کمی رنگ امروزی به آن بزنید.
بافتنی مردانه را چگونه بپوشیم

پوشیدن لباس گرم در طول پاییز و زمستان از ضروریات برای همه افراد محسوب می‌شود. لباس‌های بافتنی مردانه تنوع چندانی ندارد و تنها به ژاکت و پلیور محدود می‌شود اما همین تعداد محدود نیز باید در کمد لباس هر مردی وجود داشته باشد تا به عنوان لایه‌های لباس در فصل سرما به کار رود. بافتنی مردانه را چگونه بپوشیم ؟ را در این مطلب مجله دلتا بخوانید. با ما همراه باشید.

بافتنی مردانه را چگونه بپوشیم ؟

انتخاب پلیور مردانه 

برای خرید یک پلیور و ژاکت مردانه مناسب باید رنگ‌هایی انتخاب کنید که بدون زمان هستند و هرگز از مد نمی‌افتند، رنگ‌هایی مثل خاکستری و سرمه‌ای چنین قابلیتی دارند و انتخاب مناسبی برای آقایان شیک پوش و باشخصیت است. جنس بافتنی را از بهترین و باکیفیت‌ترین نوع پشم تهیه کنید.

بافتنی مردانه یقه گرد

در میان لباس‌های بافتنی مردانه، پلیور یقه گرد دوست و یاور همیشگی آقایان در استایل های گوناگون بوده است. برای تغییر استایل باید دست به دامان رنگ در بافت شوید. این مدل پلیور همیشه مد است و تطبیق پذیری بالایی دارد و همیشه می‌توانید آن را بپوشید. پلیور مردانه یقه گرد برای مردانی که قد بلند و همچنین لاغر هستند، گزینه خوبی است.

بافتنی مردانه را چگونه بپوشیم یقه گرد

پلیور مردانه یقه اسکی

پلیور یقه اسکی مردانه هم از مدل‌هایی است که محبوبیت زیادی دارد به خصوص برای کسانی که می‌خواهند گرم‌تر بمانند. تفاوت اساسی این پلیور با پلیور یقه گرد در این است که لباس زیر آن اهمیتی ندارد. روی این پلیور می‌توانید از کاپشن، پالتو و لباس‌های دیگر استفاده کنید اما رنگ‌های روشن‌تر را با لباس‌های کم حجم‌تر و رنگ‌های تیره را با لباس‌های ضخیم‌تر بپوشید.

بافتنی مردانه را چگونه بپوشیم یقه اسکی

بافتنی مردانه یقه هفت

برای داشتن یک استایل امروزی برای استقبال از فصل سرما، پلیور مردانه با رنگ تیره پیشنهاد می‌کنیم. به سراغ پلیور مردانه که دارای الگوهای ساده بافتنی است، ببرید. پلیور مردانه یقه هفت برای مردانی که چاق هستند، گزینه خوبی است چرا که نگاه را از سمت پهلو و شکم به سمت گردن و برش روی لباس می‌کشاند.

بافتنی مردانه را چگونه بپوشیم ژاکت

ژاکت بافتنی مردانه

باور کنید یا نه، ژاکت بافت مخصوص مادربزرگ و پدربزرگ‌ها نیست. هرچند اگر بدون احتیاط و رعایت نکات لازم برای انتخاب لباس مناسب سن خودتان عمل کنید، سفری در زمان به سمت دوران پیری و کهن‌سالی خواهید داشت. ژاکت بافت که عموماً دکمه‌دار و حالت لختی دارند، اگر درست انتخاب شده باشند جلوه‌ای جذاب و دل‌نشین خلق می‌کنند.

انتخاب ژاکت بافت کار ساده‌ای است. از آنجایی که ژاکت بافت طبیعت و ذاتی ساده دارد، می‌بایست در انتخاب رنگ، نوع بافت و همچنین طرح یقه آن دقت کنید تا نگاهی امروزی و خاص به آن بدهید. برای انتخاب لباسی زیر ژاکت بافت، بهترین گزینه انتخاب تی‌شرتی به رنگ سفید است.

بافتنی مردانه را چگونه بپوشیم ژاکت

پلیور مردانه یقه آرشال 

پلیورهای مردانه یقه آرشال اگر در زیر کت پوشیده شوند بیشتر از یقه هفت خودنمایی می‌کنند. حتی اگر کت‌تان را دربیاورید استفاده از آن برای مراسم‌های غیررسمی مناسب خواهد بود. مدل یقه این پلیور مردانه باعث می‌شود کراوات و پیراهن مردانه جلوه بهتری پیدا کند.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “خوش استایلی آقایان در پاییز و زمستان!” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…