چند استایل با کاپشن پفی

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پوشیدن کفش پاشنه‌دار مجلسی، هر آنچه که کاپشن پفی برای خوش‌تیپ کردن شما بافته است را پنبه می‌کند، پس از همراهی کردن پاشنه‌بلند مجلسی با کاپشن پفی خودداری کنید.

این کاپشن‌ها بر اساس انواع گوناگونی که دارند می‌توانند روی لباس یا زیر آن‌ها هم پوشیده شوند. داشتن وسایل جانبی به مانند خز دور کلاه، هودی پشمی و آستین‌های کار شده می‌تواند از جمله جذابیت‌های کاپشن پفی باشد. همچنین اکسسوری های زمستانی متنوعی هستند که با کاپشن پفی ترکیب و تنتان را گرم‌تر می‌کنند. پس با مطلب “چند استایل با کاپشن پفی ” دلتامگ همراه ما باشید.

چند استایل با کاپشن پفی

پوشیدن کاپشن پفی با شلوار تیره اسلیم فیت

کاپشن پفی، حتی آن‌هایی که طراحی شده‌اند تا استایل خاصی داشته باشند، بیش از جلب توجه، برای گرم نگه داشتن دوخته شده‌اند. برای دوری از این نگاه افراطی به کارکرد لباس، کافی است که کاپشن پفی را به همراه شلوار تیره، جین اندامی یا لگ بپوشید. پوشیدن شلوار اندامی تعادل میان بالا تنه و پایین تنه را ایجاد می‌کند.

چند استایل با کاپشن پفی لگ

زیر کاپشن پفی لباس اسپرت بپوشید

می‌توانید زیر کاپشن پفی لباس‌های اسپرت عادی بپوشید که حتی از کاپشن هم بیرون زده باشند. اگر خوب این کار را انجام دهید مسلماً نگاهی کاملاً استایلیش ایجاد می‌کنید. لباس‌های اسپرت انتخاب کنید، همانند هودی، بافت، تی‌شرت بلند سفید به همراه کفش ورزشی که همگی در طراحی و رنگ با هم تناسب دارند. همه این‌ها را به همراه یک کلاه با رنگ خاص به تن کنید. نتیجه یک استایل روزمره، جالب و جذاب خواهد شد.

چند استایل با کاپشن پفی اسپرت

پوشیدن کاپشن پفی با لباس رسمی

مطلب پیشنهادی:  چطور در اولین دیدار جذاب باشیم؟

کاپشن پفی با رنگ تیره و طیف‌های شبیه به آن‌ها می‌تواند گزینه خوبی برای پوشیدن به همراه لباس‌های رسمی به مانند کت و شلوار اداری، مانتو و دیگر لباس‌های رسمی باشد. نکته‌ای که باید رعایت کنید این است که رنگ کاپشن پفی با رنگ کلی لباس‌هایتان هماهنگی داشته باشد.

چند استایل با کاپشن پفی رسمی

بوت و کفش ورزشی بپوشید

برای استفاده از همه مزایای کاپشن پفی در خوش‌تیپ دیده شدن می‌بایست از پوتین ساده، پوتین پاشنه‌دار و همچنین پوتین بلند در رنگ تیره استفاده کنید. همچنین کاپشن پفی به خوبی با کفش‌های ورزشی هم ترکیب می‌شود از جمله با اسنیکرز. البته لازم نیست که در کفش اسپرت رنگ تیره انتخاب کنید و اضافه کردن کمی رنگ به ترکیب لباس می‌تواند سودمند باشد.

چند استایل با کاپشن پفی کفش

کلاه و شال روشن 

کاپشن پفی تیره به همراه شال و کلاه رنگ روشن بپوشید. یک شال رنگی متفاوت می‌تواند استایل را سرزنده‌تر نشان دهد. شال را به دور گردن خود بپیچید و به همه اثبات کنید که به پوشش خود اهمیت می‌دهید. در نهایت پوشیدن یک دست دستکش چرمی همه آن چیزی است که می‌تواند استایل را کامل و بی‌نظیر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

پارچه های مناسب لباس تابستانی

هر فصلی پارچه‌های مخصوص خود را دارد که بیشتر از آنها در تهیه انواع لباس استفاده می‌شود. بر…