همه چیز درباره استایل پلنگی

۱۴
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در حال حاضر، این مدل لباس‌ها به لباس‌هایی کلاسیک و شیک تبدیل شده‌اند که در کمد لباس هر فرد خوش استایل و علاقه‌مند به مد پیدا می‌شوند.
استایل پلنگی

لباس‌هایی که طرح پوست حیوانات را دارند، مثل طرح‌های پوست ماری و پلنگی؛ لباس‌هایی بسیار شیک و لوکس هستند که تقریبا در هر موقعیت و مراسمی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. به همین دلیل، در مطلب امروز قصد داریم شما را با نحوه ست کردن استایل پلنگی با اکسسوری و کیف و کفش آشنا کنیم. با مجله دلتا همراه باشید!

همه چیز درباره استایل پلنگی

جنس لباس پلنگی

اولین نکته مهم درباره لباس‌هایی با طرح پوست حیوانات، این است که همیشه باید از یک پارچه خوب و با کیفیت تهیه شوند. اگر به تازگی تصمیم گرفته‌اید که از این مدل لباس‌ها استفاده کنید، بهتر است که لباس با طرح پوست حیوانات در مرکز استایل شما قرار بگیرد. یعنی همراه با آن از رنگ‌های خنثی استفاده کنید.

اکسسوری پلنگی

اگر حس می‌کنید که هنوز به طور کامل برای پوشیدن لباس‌هایی با طرح پوست حیوانات آماده نیستید، می‌توانید با قدم‌های کوچک، یعنی اکسسوری شروع کنید.

کیف پلنگی: استفاده از یک کیف پلنگی، بهترین نقطه برای شروع است. می‌توانید همیشه با خیال راحت، از این مدل کیف همراه با یک استایل مونوکروم یا تک رنگ استفاده کنید.

استایل پلنگی کیف

کفش پلنگی: برای اینکه استایل روزمره خود را از حالت سادگی خارج کنید، می‌توانید از یک کفش تخت شیک با طرح پلنگی استفاده کنید. کفش پاشنه بلند با طرح پوست حیوانات، بسیار زیبا و کمی رسمی‌تر است.

استایل پلنگی کفش

دستمال گردن یا عینک: اگر دوست دارید که از طرح پوست حیوانات در استایل خود استفاده کنید، اما دوست ندارید زیادی شلوغش کنید، همراه با لباس‌های ساده خود از یک دستمال گردن با طرح پلنگی، و یا یک عینک آفتابی با همین طرح استفاده کنید تا استایل شیک و ساده‌ای داشته باشید.

لباس پلنگی و استایل کژوال 

اصلا تصور نکنید که پوشیدن لباس‌هایی با طرح پوست حیوانات فقط مخصوص مهمانی و مناسبت‌های رسمی است. می‌توانید حتی در استایل روزمره خود نیز از این مدل لباس‌ها استفاده کنید. برای اینکه استایل‌ برای روز مناسب باشد، با چیزهای کوچک مثل اکسسوری با طرح پلنگی شروع کنید. به عنوان مثال از یک کفش تخت، شال یا کیف با طرح پوست حیوانات استفاده کنید.

کت و پالتوی طرح پلنگی

برای مراسم‌هایی که عصر برگزار می‌شوند، بهتر است به سراغ لباس‌هایی بروید که طرح پوست حیوانات دارند اما رنگ آن‌ها خیلی درخشان نیست.

ست کردن کفش با لباس پلنگی

کفشی که در یک مراسم عصرگاهی همراه با یک پیراهن طرح پلنگی ست می‌کنید، باید کمی خاص باشد. اگر دوست دارید که استایلی کلاسیک و شیک داشته باشید، می‌توانید از یک کفش تخت به رنگ مشکی و یا رنگ بژ استفاده کنید.

لباس مجلسی پلنگی

یک بلوز با طرح پوست حیوانات را همراه با یک شلوار رسمی تنگ و یا یک دامن ست کنید. بهتر است که لباس خود را درون شلوار یا دامن قرار دهید. علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید همراه با یک استایل مونوکروم، از یک کت شیک با طرح پوست حیوانات استفاده کنید تا استایلی شیک خلق کنید.

استایل پلنگی مجلسی

بیشتر بدانید: مطلب چگونه کیف مجلسی انتخاب کنیم؟ را بخوانید.

۱۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۲ ب٫ظ

  3. قیس وهابی قیس وهابی

    ۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۴ ق٫ظ

    خوب است

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۶ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر گرامی

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۱:۲۵ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۶ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۷:۳۸ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۳:۵۳ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۵۷ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۳:۵۱ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۶ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۳۹۹ در ۴:۳۰ ق٫ظ

  12. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۳۹۹ در ۲:۳۴ ق٫ظ

  13. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۲:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…