خرید کاپشن پفی، نکاتی که باید بدانید!

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر در مورد هر یک از ویژگی‌های کاپشن پفی اطلاعات کاملی داشته باشید می‌توانید به راحتی انتخاب درستی انجام دهید.
خرید کاپشن پفی

کاپشن پفی از جمله محبوب‌ترین انواع کاپشن‌های زمستانی است که علاوه بر گرمای کافی، استایل متنوع و همچنین تنوع انتخاب زیادی دارد. پیدا کردن یک کاپشن پفی نیاز به دانستن برخی نکات ساده اما کاربردی دارد. در مطلب پیش روی با شما خواهیم بود تا معیارهای خرید کاپشن پفی را با هم بررسی کنیم. با مجله دلتا همراه باشید.

خرید کاپشن پفی ، نکاتی که باید بدانید!

کاپشن پفی باید سبک باشد

کاپشن‌های پفی که سال‌های قبل در بازار شاهد آن بودیم همگی یک شکل، سنگین و حجیم بودند؛ اما این روزها کاپشن پفی با تنوع بیشتر در رنگ و حجم عرضه می‌شوند. به جای انتخاب کاپشن پفی به سبک قدیم، از کاپشن پفی‌های کوتاه به حالت کاپشن نیم تنه استفاده کنید. کاپشن‌های نیم تنه عموماً کمی تا زیر کمربند شلوار کشیده می‌شوند و به ظاهر اسلیم فیت هستند. اگر علاقه زیادتری به اسلیم فیت بودن دارید، از کاپشن پفی‌هایی استفاده کنید که روی کمر آن‌ها کمربند وجود داشته باشد.

 

خرید کاپشن پفی کوتاه

 

رنگ خنثی انتخاب کنید

برای کاپشن پفی هیچ محدودیتی برای رنگ آن وجود ندارد و شاهد رنگ‌های فسفری و جیغ هم هستید، اما سعی کنید که از آن‌ها استفاده نکنید. کاپشن پفی که فسفری رنگ باشد همانند ماشین فسفری فقط خریداری می‌شود و پوشیدن آن سخت و دشوار است. چرا که هیچ رنگ دیگری با آن، به خوبی ترکیب نمی‌شود؛ اما بر عکس رنگ خنثی، می‌تواند با هر رنگ دیگری ترکیب و در استایل‎های گوناگون حضور داشته باشد. از رنگ‌های کلاسیک همانند سیاه، قهوه‌ای و خاکی استفاده کنید. اگر دوست دارید رنگ دیگری به جز رنگ‌های خنثی داشته باشید رنگ سرمه‌ای روشن، خاکستری سیر و همچنین سبز ارتشی گزینه‌های پیش روی شما هستند.

خرید کاپشن پفی رنگ خنثی

کاپشن پفی هودی دار انتخاب کنید

هودی روی کاپشن پفی ویژگی استایلیش آن را افزایش می‌دهد و شما را از شر سرما حفظ می‌کند. اگر علاقه زیادی به فشن و مد دارید هودی را انتخاب کنید که روی آن خز کار شده باشد. خزهایی را انتخاب کنید که رنگی به مانند سیاه، قهوه‌ای یا کرم داشته باشند. از خزهایی که رنگ روشن دارند پرهیز کنید چرا که ترکیب کردن آن با دیگر لباس‌هایتان کار سخت و دشواری است. اگر خز شما را اذیت می‌کند و دوست ندارید که خز مصنوعی به کار رفته روی کاپشن طرفداران حقوق حیوانات را عصبی کند، از الیاف دیگر استفاده کنید.

خرید کاپشن پفی خز دار

به جزئیات کاپشن پفی دقت کنید

کاپشن پفی که دوخت آن به صورت عمودی باشد، دارای جذابیت و همچنین اسلیم فیت مناسب‌تری است. در هنگام خرید کاپشن پفی به مواردی همانند یقه‌های کار شده با پشم، چرم به دور جیب‌ها، اندامی بودن کمر، یقه‌برگردان، زیپ رفت و برگشتی و همچنین دکمه‌های به کار رفته روی آن دقت کنید. خرید کاپشن پفی که پر قو در آن استفاده شده باشد شما را گرم نگه می‌دارد ولی هزینه زیادی روی دست شما می‌گذارد؛ اما سال‌های سال برای شما کار می‌کند. دیگر الیاف و جنس کاپشن‌های پفی در انتخاب و استایل هیچ محدودیتی ندارند.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “همه چیز درباره استایل پلنگی” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۳:۵۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…