خوش استایلی آقایان در پاییز و زمستان!

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
فصل‌های پاییز و زمستان بازگشتی به استفاده از رنگ‌های خنثی و تیره محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید جسارت بیشتری از خود نشان دهید و متفاوت باشید از رنگ سبز تیره استفاده کنید.
خوش استایلی آقایان در پاییز

شاید شما هم مانند تمام مردان خوش لباس دیگر علاقه‌مند به دنبال کردن مد باشید و در فصل پاییز و زمستان دنبال راهنمای مناسب برای لباس پوشیدن می‌گردید. این راهنما، خوش استایلی آقایان در پاییز معرفی می‌کند که می‌توانید به کمک آن در این فصل استایلی مناسب را برای خود انتخاب کنید. پس تا انتهای این مطلب با مجله دلتا همراه باشید.

خوش استایلی آقایان در پاییز و زمستان!

سبز تیره

برای اکثر مردان خوش لباس ، فصل‌های پاییز و زمستان بازگشتی به استفاده از رنگ‌های خنثی و تیره محسوب می‌شود. رنگ‌های مورد علاقه اکثر مردان خوش لباس مشکی، سرمه‌ای و خاکستری است بنابراین اگر می‌خواهید جسارت بیشتری از خود نشان دهید و متفاوت باشید از رنگ سبز تیره استفاده کنید.

خوش استایلی آقایان در پاییز سبز

پارچه مخمل

می‌توانید به جای استفاده از کت و شلوار یک دست مخمل از کت تک مخمل ساده یا مخمل کبریتی به تنهایی استفاده کنید و آن را با یک شلوار پارچه‌ای مناسب بپوشید.

خوش استایلی آقایان در پاییز مخمل

سفید زمستانه

از آنجایی که رنگ‌های سفید نور خورشید را جذب نمی‌کنند باید در استفاده از این رنگ‌ها محتاط باشید و سعی کنید هنگام انتخاب این رنگ از پارچه‌های گرم استفاده کنید.

نوستالژی

برخی از مدها که در گذشته بسیار محبوب بوده‌اند امروزه مورد توجه طرفداران مد قرار گرفته‌اند. کمی شجاعت می‌خواهد که کفش و شلوار ورزشی را با کاپشن یا اورکت ست کنید، اما ظاهر جالب و متفاوتی ایجاد می‌کند. می‌توانید برای آن‌که شبیه به دیگران نباشید از استایل نوستالژی کمک بگیرید.

خوش استایلی آقایان در پاییز نوستالژی

بافت

فصل استفاده از لباس‌های بافت پاییزه و زمستانه فرا رسیده است. کافی‌ است سری به کمد لباس‌ها بزنید و بدانید که لباس‌های بافتنی و پشمی هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند. بافت ها معمولا ریسک کمتری دارند و نیازی نیست برای پوشیدن آنها احتیاط کنید زیرا برای هر سنی مناسب هستند.

لباس‌های آزاد

این لباس‎ها به خصوص برای افراد لاغر گزینه بسیار مناسبی هستند، و این روزها به شدت مورد مد شده‌اند. اگر می‌خواهید لباس‌های آزاد که چندان به بدن نمی‌چسبند را خریداری کنید اما نمی‌دانید چطور به نظر خواهید رسید پیشنهاد ما این است که رنگ‌های ملایم را انتخاب کنید. این لباس‌ها می‎توانند شامل شلوار آزاد، پیراهن، پولیور، کاپشن و هر چیزی بشوند و استایل شما را دگرگون کنند.

خوش استایلی آقایان در پاییز اورسایز

پیراهن‌های گرافیکی

شاید به نظر برسد اینجور پیراهن‌ها بیشتر در تابستان استفاده می‌شوند اما می‌توانید آن را زیر کاپشن بپوشید و در فصل پاییز و زمستان هم از پوشیدنش لذت ببرید. اگر می‌خواهید یک پیراهن و تیشرت گرافیکی و چاپی به تن کنید به یاد داشته باشید هر چیزی در کنار آن می‌پوشید رنگی خنثی داشته باشد و همچنین بدون طرح و ساده باشد.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی“استایل مناسب باشگاه برای آقایان” را مطالعه کنید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۹:۵۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۳۹۹ در ۹:۴۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۲:۳۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۹ ق٫ظ

  5. احمد

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۱۱ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۹ آذر ۱۳۹۹ در ۳:۱۶ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۹ آذر ۱۳۹۹ در ۱۲:۰۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…