پاییز امسال چه رنگ‌هایی در کمد لباس‌ داشته باشیم؟

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رنگ سبز زمردی هم از آن دسته رنگ‌هایی است که هم برای جواهرات بسیار محبوب است و هم برای لباس؛ به خصوص لباس‌های پاییزی.
رنگ های پاییزی لباس امسال

یکی از دوست داشتنی‌ترین خصوصیات فصل پاییز این است که این فصل، پر است از رنگ‌های گرم، خیره کننده، زیبا، و آرامش بخش است. ترندهای رنگی فصل پاییز امسال نیز تلفیقی هستند از این رنگ‌های کلاسیک، مدرن و جذاب. امسال علاوه بر رنگ‌های محبوب همیشگی مثل رنگ قرمز و آبی تیره که هیچوقت از مد نمی‌افتند، رنگ‌های گرم و روشنی مثل زرد خردلی نیز بسیار مد شده است. در این مطلب قصد داریم تا رنگ های پاییزی لباس امسال که باید داشته باشید را معرفی کنیم. با مجله دلتا همراه باشید.

رنگ های پاییزی لباس امسال که باید داشته باشید

تناژهای مختلف رنگ سبز، از جمله سبز زیتونی

یکی از دلایلی که باعث شده است تا رنگ سبز زیتونی به رنگی ماندگار و محبوب تبدیل شود و هیچوقت هم از مد نیوفتد، این است که با استفاده از این رنگ می‌توانید چندین استایل متنوع خلق کنید. رنگ سبز زیتونی جزو دسته رنگ‌های خنثی محسوب می‌شود؛ یعنی می‌توانید به راحتی آن را با هر رنگ دیگری ست کنید.

رنگ های پاییزی لباس امسال زیتونی

تناژهای تیره رنگ قرمز

یکی از محبوب‌ترین و شیک‌ترین رنگ‌هایی که در روزهای سرد فصل پاییز، در کوچه و خیابان بسیار می‌شود، رنگ قرمز و زرشکی است. برای یک استایل شیک می‌توانید رنگ قرمز را با تناژهای روشن‌تر رنگ قرمز ست کنید.

رنگ های پاییزی لباس امسال قرمز تیره

زرد خردلی

درست است که در فصل‌های سرد، رنگ‌های تیره‌تر مد می‌شوند، اما پاییز امسال رنگ‌های روشن‌تر و گرم‌تری مثل زرد خردلی نیز بسیار ترند شده است. این رنگ خاص و جذاب، بسیار نوستالژیک محسوب می‌شود.

رنگ های پاییزی لباس امسال خردلی

تناژهای تیره رنگ نارنجی، از جمله پرتقالی تیره

فصل پاییز یعنی فصل رنگ‌های گرم و زمینی. یکی از این رنگ‌های زیبا رنگ پرتقالی تیره است که جزو تناژهای تیره رنگ نارنجی محسوب می‌شود. رنگ‌هایی که با رنگ پرتقالی تیره هماهنگ هستند عبارتند از رنگ آبی تیره و رنگ هلویی.

رنگ های پاییزی لباس امسال نارنجی

رنگ آبی تیره

استفاده از این رنگ زیبا و کلاسیک در لباس‌های پاییزی، باعث می‌شود تا استایلی شیک، جذاب، و موقر داشته باشید؛ به خصوص اگر این رنگ را با رنگ‌های دیگری از جمله قرمز بورگاندی (برای مثال، یک کفش تخت و یا یک نیم بوت به این رنگ) ست کنید. اگر به استایل مونوکروم یا همان استایل تک رنگ علاقه دارید، می‌توانید رنگ دیگر قسمت‌های استایل خود را از میان تناژهای روشنتر رنگ آبی انتخاب کنید.

رنگ های پاییزی لباس امسال آبی

رنگ جذاب و همیشه محبوب قرمز!

رنگ قرمز هم از آن دسته رنگ‌های جذاب و کلاسیک است که هیچوقت از مد نمی‌افتد و جزو رنگ های مد پاییز ۲۰۱۸ هم هست. این رنگ انرژی بخش و گرم، کاری می‌کند تا شما در روزها و شب‌های تاریک و سرد فصل پاییز، احساس گرما کنید و هم زمان، استایلی شیک داشته باشید. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای فصل پاییز امسال، حتما رنگ قرمز را در کمد لباس‌های خود داشته باشید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “اشتباهات رایج خانم‌ها برای خرید لباس خواب!” را مطالعه کنید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ دی ۱۳۹۹ در ۰:۵۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱:۱۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۹ آذر ۱۳۹۹ در ۱:۱۵ ق٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۹ آذر ۱۳۹۹ در ۰:۱۰ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۹ آذر ۱۳۹۹ در ۰:۱۰ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۸ آذر ۱۳۹۹ در ۸:۳۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…