تغییر دکوراسیون بدون هزینه

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با دکوراسیون یک خانه می‌توان به آن جان بخشید و حس زیبا و دلپذیر عشق و امید را در آن جاری کرد.
تغییر دکوراسیون بدون هزینه

شاید برای بعضی از شما اتفاق افتاده باشد که در فضای خانه‌ای قرار گرفته باشید که دکوراسیون آن از لحاظ اصول فنی و زیبایی چیزی کم نداشته باشد، اما حس و حال خوشایندی نیز که انتظار داشته‌اید در شما ایجاد نشده باشد. در این مطلب از مجله دلتا نکاتی در مورد را‌ه‌های تغییر دکوراسیون بدون هزینه و جذاب شدن دکوراسیون خانه را به شما آموزش می‌دهیم.

چیدن متفاوت میز پذیرایی

تغییر دکوراسیون بدون هزینه
میز پذیرایی را زیبا بچینید و به نوع چینش عناصری که روی آن قرار می‌دهید، توجه کنید و بها دهید. چند جلد کتاب یا مجله کنار یک سبد حصیری زیبا که درون آن تعدادی شمع و یک گلدان پر از گل‌های تازه و شاداب وجود دارد در کنار هم چیدمانی شیک و چشمگیر برای میز پذیرایی شما به ارمغان می‌آورد.

رنگ آمیزی جزئی

شمع
یک رنگ آمیزی نه چندان حرفه‌ای و جزئی همه چیز را تغییر می‌دهد. اگر آینه‌ای با قابی زیبا اما قدیمی دارید، آن را با رنگی متمایز و جدید رنگ آمیزی کنید. با این کار ساده، آینه را به عنصری جذاب و خیره کننده تبدیل می کنید و به دکوراسیون خود روحی تازه می‌بخشید.

استفاده از شیک ترین‌ها

بی بهانه از بهترین‌ها و زیباترین وسایل خانه‌تان استفاده کنید. برای استفاده از فنجانی زیبا و دوست داشتنی، منتظر یک مناسبت یا مهمانی رسمی نباشید. از ظروف خاص و قشنگی که دارید گاهی فقط برای دل خودتان استفاده کنید و بدانید که همین نکته هم در جذاب شدن دکوراسیون خانه‌تان برای شما تاثیرگذار است. به یاد داشته باشید هیچ چیز مهم تر از خودتان و احساسی که دارید، نیست.

روشن کردن شمع

جان بخشی به خانه
شمع‌ها زمانی که روشن هستند، چنان احساس لطیف و شاعرانه‌ای در فضا پدید می آورند که حتی تصورش را هم نمی‌توان کرد. هر زمان که به حس و حالی لطیف و سرشار از آرامش نیاز پیدا کردید، در محیط خانه تان چند شمع روشن کنید.

جا به جا کردن

از ساده ترین روش تغییر دکوراسیون بدون هزینه این است که میز و صندلی غذاخوری را از گوشه ای به گوشه دیگر اتاق ببرید، مبل‌ها را حرکت دهید و جا به جا کنید و جای میزهای عسلی و آباژورها را تغییر دهید. توجه داشته باشید که یک جابه جایی ساده، بدون صرف هزینه، روح تازه ای به دکوراسیون خانه شما می‌دهد و تا مدتی به شما احساس تازگی و نشاط می‌بخشد.

استفاده از عکس های نوستالژیک

کمترین هزینه
دکوراسیون خانه تان را از عکس ها بی بهره نسازید. زمانی که عکس‌های سیاه و سفید و نوستالژیک که لبریز از احساسی شاد هستند در دکوراسیون خانه ای دیده می‌شود ناخودآگاه لبخندی بر لب‌ها نقش می بندد. چند عکس خاطره انگیز از خود و عزیزانتان را که در روزهایی به یادماندنی گرفته اید، انتخاب کنید و آن‌ها را در قاب‌هایی سفید و ساده کنار هم و روی دیوار تزیین کنید، که تغییر دکوراسیون بدون هزینه و همینطور طرحی خاص و نوستالژیک.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۱:۴۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۸ آذر ۱۳۹۹ در ۱:۱۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…