خانم‌های چاق در پاییز چگونه لباس بپوشند؟

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اکسسوری در هر استایل نقش مهمی را ایفا می‌کند. اگر چاق یا تپل هستید سراغ اکسسوری‌های خیلی ظریف نروید چون هم به چشم نمی‌آیند و هم هیکل‌تان بزرگ‌تر دیده می‌شود.
لباس پاییزی خانم های چاق

مسلما هر استایلی که در اینترنت می‌بینیم و مجذوب آن می‌شویم مناسب اندام ما نیست. این مسئله در فصل پاییز بیشتر به چشم می‌خورد چون لباس‌های پاییزی بسیار متنوع هستند و به یک مانتو ختم نمی‌شوند. امروز به چند نکته مهم اشاره می‌کنیم و خلاصه می‌کنیم که لباس پاییزی خانم های چاق چیست. با مجله دلتا همراه باشید.

لباس پاییزی خانم های چاق چیست؟

نیم‌بوت

بوت‌های بلند و تا زیر زانو بسیار جذاب و وسوسه‌کننده به نظر می‌رسند و کنار گذاشتن‌شان سخت است. اما بهتر است اگر اندامی چاق و تپل دارید، هرچه سریع‌تر آن را از لیست گزینه‌ها حذف کنید و با نیم‌بوت جایگزین کنید. نیم‌بوت باعث می‌شود قد شما بلندتر و در نتیجه لاغر و کشیده به نظر برسید.

لباس پاییزی خانم های چاق نیم بوت

اکسسوری

اکسسوری در هر استایل نقش مهمی را ایفا می‌کند. اگر چاق یا تپل هستید سراغ اکسسوری‌های خیلی ظریف نروید چون هم به چشم نمی‌آیند و هم هیکل‌تان بزرگ‌تر دیده می‌شود. شالی بزرگ، کیف بزرگ، گردنبندی بلند و… از جمله اکسسوری‌های مناسب هستند. از این اکسسوری‌های بزرگ در قسمت‌هایی از بدن استفاده کنید که لاغرتر است. مثلا اگر پایین‌تنه شما چاق است، گردنبندی درشت بپوشید.

ژاکت

در اکثر استایل‌های پاییز می‌بینید که از یک ژاکت بلند در کنار تی‌شرتی کوتاه استفاده شده است. گاهی اوقات نیز تی‌شرت را داخل شلوار می‌گذارند. این استایل کاملا مناسب اندام لاغر و ساعت شنی است. خانم‌های چاق و یا تپل بهتر است ژاکتی با بلندی متوسط انتخاب کنند و زیرش لباسی تقریبا هم اندازه همان ژاکت بپوشند؛ نه خیلی کوتاه‌تر و نه بلندتر.

لباس پاییزی خانم های چاق ژاکت

کت ترنچ

یک کت ترنچ می‌تواند کل پاییز و حتی زمستان، شما را همراهی کند. کت ترنچی با رنگ خنثی انتخاب کنید تا بتوانید با هرچه می‌خواهید ست کنید. بستن و یا نبستن دکمه‌های این کت به سلیقه شما برمی‌گردد. پیشنهاد می‌شود اگر کت کمربند دارد، دکمه‌ها و کمربندش را ببندید.

لباس پاییزی خانم های چاق بارانی

شلوار تیره

تا می‌توانید شراغ شلوارهای تیره بروید. جین تیره، لگ مشکی و شلوار پارچه‌‌ای تیره گزینه‌های خوبی هستند. اگر در ناحیه پا چاق هستید، بهترین گزینه، شلواری گشاد و کمربنددار است که تا زیر بالای ناف بالا می‌آید. برای ایجاد تضاد و روح بخشیدن به استایل بهتر است از کفش‌های رنگ روشن‌ مثل سفید استفاده کنید.

دامن فون 

هیچ قانونی وجود ندارد که حتما باید شلوار بپوشید. اتفاقا اگر در ناحیه کمر و شکم تپل هستید، دامن فون کاملا مناسب شماست. این دامن باید بلند و فاق آن تا بالای ناف باشد. همراه این دامن می‌توانید یک پیراهن دکمه دار رنگ روشن پوشیده و روی آن یک پالتو، بافت و یا کاردیگان بلند بپوشید.

لباس پاییزی خانم های چاق دامن

دورس اورسایز

اگر به استایل اسپرت علاقه دارید، یک دورس یا هودی بلند و اورسایز با رنگ مورد علاقه‌تان پیدا کنید. بهتر است این دورس یا هودی، یک یا دو سایز از سایز اصلی‌تان بزرگ‌تر یا به اصطلاح، اورسایز باشد. می‌توانید همراه آن از جین و یا لگ استفاده کنید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “دامن ماکسی را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۹:۵۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…