ترفند استفاده از آینه برای بزرگ نشان دادن فضا

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آینه‌ها راحت‌ترین و سریع‌ترین روش برای بزرگتر نشان دادن خانه هستند. می‌توان به روش‌های مختلف از آینه استفاده کرد.
چیدمان آينه در خانه کوچک

استفاده از آینه های دکوراتیو ، ایده خوبی برای تغییر دکوراسیون داخلی است. انعکاس تصویر در آینه، فضاهای کوچک را وسیع تر نشان می دهد و محیط را دلچسب تر می کند. در این مقاله از مجله دلتا چند راهکار مفید برای چیدمان آینه در خانه کوچک و بزرگ نشان دادن فضای داخلی را مطرح می کنیم.

آینه‌کاری بین کابینت

آینه کاری مدرن

بکارگیری تایل‌های آینه‌ای در این مکان کار آشپزی را لذت بخش می کند. نگران تمیز کردن آینه‌ها بعد از پخت و پز نباشید با استفاده از یک دستمال نرم دیوار شما براحتی مثل روز اول درخشان خواهد شد. می‌توانید از آینه‌ها، بین کابینت و روی دیوار آشپزخانه استفاده کنید. هنگام انتخاب تایل‌های آینه ای ، به رنگ و چیدمان فضای آشپزخانه‌تان توجه داشته باشید. گاهی اوقات استفاده نادرست از رنگ‌ها می‌تواند فضا را کوچک و نامطلوب جلوه دهد.

با آینه، پنجره‌های مجازی درست کنید

آشپزخانه

یکی از خلاقانه‌ترین چیدمان آینه در خانه کوچک این است که قاب‌های آماده پنجره را بخرید و بجای شیشه، خانه‌های آن را با آینه های دکوراتیو نقره‌ای یا رنگی پر کنید. این ایده به شما کمک می‌کند تا فضای محدود خود را با روشی ساده، ولی هوشمندانه به محیطی روشن و دلباز تبدیل کنید.

 کنار میز غذاخوری آینه بگذارید

خانه کوچک

فضایی با نور کم و ملایم در هنگام صرف غذا به حفظ آرامش کمک می‌کند. کاربری آینه در کنار میز ناهارخوری باعث می‌شود با یک نور ملایم هم روشنایی مطلوبی داشته باشید و هم از زمان غذا خوردن در کنار خانواده لذت ببرید.

 از آینه افقی استفاده کنید

آینه کاری

همیشه آینه‌های قدی در خانه‌ها، بیشتر از آینه‌های افقی بکار رفته است. اما این بار اگر میخواهید دیوارتان عریض و طولانی بنظر برسد؛ نصب آینه‌های دراز و باریک به صورت افقی، راه خوبی برای این کار است. ایده قرار دادن کنسول در زیر آن باعث می‌شود استفاده بهینه‌ای از فضای منزل ببرید.

آینه‌کاری به وسعت دیوار

چیدمان آینه در خانه کوچک

آینه‌های بلند و قدی، راهکار مناسبی برای داشتن فضایی پر نور و روشن‌تر است. آینه را در کنار مبلمان پذیرایی یا روی دیوار پشت مبلمان خود قرار دهید. انعکاس نور سالن در آن باعث می‌شود فضایی دلنشین را برای پذیرایی از میهمان‌های خود ایجاد کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ آذر ۱۳۹۹ در ۱۲:۴۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…