ایده‌هایی برای دکوراسیون اتاق خواب بنفش

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رنگ بنفش نشانگر ثروت ،قدرت و برتری است همچنین می‌توان به عشق و هیجان و معنویت درون این رنگ پی‌برد.اگر تمایل به استفاده از رنگ بنفش در اتاق خواب دارید با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها روبرو می‌شوید.
دکوراسیون بنفش اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب یکی از شخصی ترین بخش های دکوراسیون منزل به شمار می‌رود و معمولا افراد بر اساس هر گونه سلیقه و علاقه‌ای که دارند به طراحی و چیدمان این بخش از خانه می‌پردازند. یکی از مهم ترین تصمیمات در رابطه با دکوراسیون اتاق خواب، انتخاب رنگ مناسب برای این بخش از خانه است. در این مطلب از مجله دلتا تصمیم داریم به سراغ یکی از رنگ‌های مهم و محبوب برویم و آن را بررسی کنیم، پس برای آشنایی با دکوراسیون اتاق خواب بنفش تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

۱- دکوراسیون بنفش اتاق خواب

اتاق خواب بنفش

شما می‌توانید بر اساس سلیقه خودتان دست به انتخاب وسایل بزنید و شاید محدودیت‌های خاصی نیز در این زمینه پیش رویتان قرار نداشته باشد. شما می‌توانید با کمک طیف‌های متنوع و گسترده‌ای از رنگ بنفش ترکیبی خارق العاده و زیبا را در دکوراسیون اتاق خوابتان داشته باشید تا در نهایت بتواند همان چیزی شود که باب میل شما است.

۲- رنگ بنفش برای دیوار اتاق خواب

مکمل بنفش

وقتی صحبت از اتاق خواب بنفش می‌شود معمولا اولین چیزی که به ذهن افراد می‌رسد رنگ دیوار است. اینکه تصمیم داشته باشید برای دکوراسیون اتاق خواب خود از کاغذ دیواری استفاده کنید یا نه خیلی فرق ندارد، چرا که در نهایت زیبایی اتاق خواب چشمانتان را نوازش خواهد کرد. برای این کار می توانید به سراغ طیف‌های مختلفی از رنگ بنفش بروید که از یاسی گرفته تا بادمجانی را شامل می‌شوند.

۳- استفاده از رنگ بنفش در اکسسوری ها

یاسی

اگر نمی خواهید که اتاق خواب خود را کاملا بنفش کنید می توانید به سراغ اکسسوری ها و جزئیاتی در دکوراسیون خود بروید. برای این کار می توانید از کوسن‌ها و یا پتوهایی به رنگ بنفش استفاده نمایید. علاوه بر این وجود کاغذ‌دیواری‌هایی طرح دار که جزئیاتی به رنگ بنفش دارند نیز می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند.

۴- استفاده از رنگ بنفش در وسایل اصلی و مبلمان

اتاق خواب

شما می توانید برای دکوراسیون اتاق خواب بنفش خود به سراغ مبلمانتان بروید و رنگ بنفش را مهمان آنها کنید. اصلی ترین ایده هایی که در این زمینه قابل ارائه هستند تخت خواب هایی با پشته‌های بنفش رنگ و یا کمدهایی به این رنگ است که نمونه‌های بارز و البته زیبای آن‌ها را در این تصاویر مشاهده می‌کنید.

۵- ترکیب رنگ بنفش با سایر رنگ ها در دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون بنفش اتاق خواب

یکی از روش ها برای چیدمان اتاق خواب بنفش این است که از رنگ‌های دیگری نیز در کنار بنفش کمک بگیرید. از ترکیب رنگ‌هایی مانند صورتی و گلبهی در کنار رنگ بنفش می‌توان استفاده کرد که در نهایت نیز فضای منسجم و البته زیبایی را برقرار کند. برای این کار شما می تواند به سراغ هر رنگ دیگری که هم‌خوانی خوبی با بنفش دارد بروید، رنگ هایی مثل زرد، سرمه‌ای، صورتی، طوسی و…

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹ در ۶:۳۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۳ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…