خریداران خانه مراقب کلاهبرداران باشند

۰
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

خریداران خانه مراقب کلاهبرداران باشند. جانشین فرمانده انتظامی استان البرز بابیان این مطلب گفت : کلاهبردارانی که هر یک از ۱۶۰ واحد مسکونی را به خریداران متعددی فروخته بودند دستگیر شدند.

سردار حسینی افزود: در پی شکایت های برخی شهروندان مبنی براینکه املاکی را که خریداری کرده‎اند به افراد دیگری نیز فروخته شده است، موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

خریداران خانه مراقب کلاهبرداران باشند

به گزارش مجله دلتا به نقل از اقتصادآنلاین، سردار حسینی افزود: بررسی‎های بیشتر پلیس نشان داد که کلاهبرداران با اجاره تعدادی واحد تجاری و راه اندازی دفاتر مشاور املاک با جذب مشتری، املاک را همزمان به چند نفر می‎فروختند.

به گفته وی با تحقیقات بیشتر مشخص شد که سر دسته این کلاهبرداران از ایران به ترکیه متواری شده و برای فروش ۱۶۰ واحد مسکونی مبالغ میلیاردی دریافت کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه پلیس این استان با نیابت قضایی متهم را هنگام ورود به کشور در فرودگاه امام خمینی دستگیر کرد افزود: تاکنون سه نفر دراین ارتباط دستگیر شده که به ۱۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کرده‎اند.

مقام مسئول در نیروی انتظامی استان البرز از شهر وندان این استان خواست تا در برخورد با افرادی که با ترفندها و شیوه های مختلف قصد دارند از خریداران خانه کلاهبرداری کنند هوشیار باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…