خانه‎اولی‎ها خریدار کدام آپارتمان‎ها هستند؟

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 خانه‎اولی‎ها خریدار کدام آپارتمان‌هاهستند؟ آنها معمولا” آپارتمان‌های بیش از ۱۰۰ مترمربع  را برای خرید انتخاب نمی کنند. زیرا بودجه قابل توجه برای خرید این گروه از آپارتمان‌های مسکونی و نا هماهنگی متراژ این آپارتمان‌ها با خواست خانه‌اولی‌ها که زوج‌هایی هستند که به تازگی تشکیل خانواده داده‌اند) سبب می‌شود که آنها برای خرید خانه موردنیاز خود آپارتمان‎های بزرگ‎متراژ را از انتخاب‌ نکنند.

خانه‎اولی‎ها خریدار کدام آپارتمان‎ها هستند؟

به گزارش مجله دلتا به نقل از دنیای اقتصاد، با این حال آپارتمان‌های مسکونی بزرگ‎متراژ بطور معمول انتخاب خانوارهایی است که مایلند خانه خود را تبدیل‎به‎احسن کنند. بررسی‌های میدانی از اوضاع قیمت آپارتمان‌های بزرگ‎متراژ نشان می‌دهد، پس ازافزایش پی در پی قیمت‌ها در بازار مسکن، این گروه از  آپارتمان‌ها نیز افزایش قیمت بسیار داشته اند.

هر چند طبق عرف بازار،  قیمت آپارتمان‌های بزرگ‎متراژ  نسبت به آپارتمان‌های کوچک و متراژ متوسط برای یک مترمربع در هرمنطقه اندکی پایین‌تر است اما به گفته مشاوران املاک بررسی آگهی واحد‎های مسکونی بزرگ متراژ در مناطق شهر تهران حاکی‎‎است، قیمت‌های پیشنهادی بسیار بالا برای آپارتمان‌های بزرگ‎متراژ مربوط به گروهی از آپارتمان‌ها است که از نوع لوکس محسوب می‌شوند و دارای امکاناتی متفاوت‌ نسبت به سایر آپارتمان‌های بزرگ‎متراژ هستند. از این رو سازندگان و فروشندگان به ویژه درمورد آپارتمان‌های بزرگ‎متراژ نوساز نسبت  به سایر  واحدها ی موجود  در بازار با نرخ های بسیار بالا قیمت‎گذاری می‎شوند.

بیشتر بخوانید:

چرا آپارتمان‎های نوساز کمتر خریدار دارد؟

کاهش قدرت خرید خانه‎اولی‎ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…