اقامتگاهی بدون دیوار در دل طبیعت

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شما هم علاقه‌مندید که در محیطی به دور از استرس و در دل طبیعت اتاقی رزرو کنید و تعطیلات خود را در اقامتگاهی خاص بگذرانید!؟
خانه درختی انگالا

یکی از بهترین گزینه‌ها برای دور شدن از استرس این روزها خانه درختی‌ انگالا است. این منطقه حفاظت‌شده که بین پارک ملی کروگر و ذخیره طبیعی تیمبواتی آفریقای جنوبی قرار گرفته است یک منطقه حفاظت‌شده خصوصی نیز محسوب می‌شود. ما را در مجله دلتا همراهی کنید تا ببینیم این اقامتگاه خاص چگونه جایی است و آیا می‌توان برای روزهای پس از کرونا رویش حساب کرد یا نه!
اقامتگاه انگالا 2
این منطقه حفاظت‌شده بدون دیوار و حصاری خاص است، و حدود ۱۵۰۰۰ هکتار وسعت دارد. در این منطقه زیبا می‌توانید حیات وحش تماشایی آفریقا را مشاهده کنید و تجربه حضور در منطقه‌ای دست نخورده را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. برگزارکننده‌های تورهای این منطقه امکان رزرو بازدید از آن را برای گردشگران فراهم کرده‌اند.
طبیعت آفریقا
خانه‌های درختی‌ انگالا دو خوابه هستند که یکی از آن‌ها زیر یک سایبان فضای باز است. همچنین رستوران و ایستگاه مخصوص قهوه برای گردشگران و مهمانان تدارک دیده شده است. در کنار این امکاناتی مانند، تختی به اندازه تخت پادشاه، حمام آب داغ و یک سرویس بهداشتی جداگانه برای راحتی بیشتر گردشگران در طول مدت اقامت در نظر گرفته شده است.
خب در چنین محیطی که خود را به طبیعت سپرده‌اید، بهتر است فضای مجازی و اینترنت را کنار بگذارید و از محیط دلنشین و هم صحبتی با خانواده، دوستان و همراهانتان لذت ببرید. بنابراین در این اقامتگاه، امکانات وای‌فای در نظر گرفته نشده است تا تمرکز و حواستان بیشتر زیبایی‌های محیطی باشد.

 اقامتگاه
به محض رسیدن به اقامتگاه انگالا، وسایلتان را در قسمت مخصوص بگذارید و در همان ابتدا مشغول به شنا شوید تا خستگی از تنتان بیرون برود و آماده اقامتی رویایی شوید. از طرفی با حضور در چنین محیطی حتما حس عکاسی شما بیشتر شکوفا می‌شود و به همین دلیل پانل‌هایی خورشیدی برای شارژ کردن تلفن همراه و دوربین‌های عکاسی شما قرار داده شده است. بنابراین هیچ فرصتی را برای عکاسی طی این تجربه خاص و منحصر به فرد زندگی‌تان از دست ندهید. همچنین بهتر است با توجه به کمبود نور وسایلی برای تقویت نور مصنوعی هنگام عکاسی به همراه داشته باشید.
اگر به گشت وگذار به‌صورت سافاری در طبیعت علاقه دارید، امکان این بازدید و گشت و گذار و حضور در دل طبیعت آفریقا از طریق همراهی راهنمایان محلی کاربلد و محیط بان‌ها فراهم شده است. اما اگر به دنبال شکم‌گردی یا یک مهمانی در رستوران هستید، رستوران با امکانات رفت و برگشت به محل خانه‌ درختی انگالا برای مهمانان فراهم شده است و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

خانه درختی‌ انگالا 2

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با مطالب گردشگری، مطلب “برای ماجراجویی در برمودا آماده‌اید؟” را مطالعه کنید.

۷ دیدگاه

  1. منیزه

    ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ در ۴:۱۲ ب٫ظ

    خدایا قسمت ماهم بکن تااز دیدن این همه زیبایی لدت ببریم.

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ در ۲:۲۹ ب٫ظ

      ایشالا عزیزم

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۳۹۹ در ۱:۵۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۶:۴۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۳۲ ب٫ظ

    خیلی زیبا و عالیه

    پاسخ

    • منیزه

      ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ در ۴:۱۱ ب٫ظ

      خداقسمت کنه ماهم از نزدیک زیبایهاشو ببینیم.آمین

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…