دکوراسیون میز تلوزیون و دیوار پشت آن

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تلویزیون همیشه به عنوان یک نقطه کانونی در خانه محسوب می شود و شاید کم تر خانه ای را ببینیم که این عنصر را از دکوراسیون خود حذف کرده باشد.
دکوراسیون میز تلوزیون

محل قرار دادن تلویزیون چالشی است که ممکن است ما را به دردسر بیندازد. حتی بعد از انتخاب محل مناسب، احساس می‌کنیم که شاید دیوار پشت تلویزیون و دکوراسیون میز تلوزیون نیاز به طراحی دارد. مجله دلتا در این مطلب، ابتدا بررسی نمونه‌های طراحی شده در خانه‌های ایرانی و سپس یادآوری نکاتی برای استفاده بهتر از دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون در خانه شما است.

طراحی دیوار پشت تلویزیون ساده

دیوار

در ابتدای کار بهتر است مشخص کنید که از چه تلویزیونی در منزلتان استفاده می‌کنید. اگر مدل رومیزی را انتخاب کرده اید پس در مرحله اول به دنبال یک میز تلویزیون شیک و مدرن بگردید. اما اگر مدل دیواری مد نظرتان است، به دنبال دکوراسیون تلویزیون دیواری باشید تا با لذت بیش تری فیلم ببینید. هنوز برای این که به سراغ دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون بروید زود است! باید در مرحله دوم بهترین جا برای تلویزیون در دکوراسیون منزلتان را با دقت بررسی و انتخاب نمایید. حالا در مرحله سوم می‌توانید به سراغ ایده‌هایی برای دیوار پشت تلویزیون بروید و آن‌ها را بررسی کنید.

دکور پشت تلویزیون با چوب

چوب

شما می‌توانید از ترفندهای دکوراسیون برای دیوار پشت تلویزیون استفاده نمایید. این ترفندها و راهکارها متنوع بوده و متناسب با سلیقه شما می‌تواند تغییر کند. به کارگیری چوب یکی از همین راه ها است. زیرا در عین حال که به فضای شما روح می‌بخشد و آن را از حالت ساده بودن خارج می‌نماید، از شلوغ شدن بیش از اندازه اطراف تلویزیون هم جلوگیری می‌کند. در این مورد بهتر است طرح‌ها و فرم‌های ساده را به کار ببرید و بیش‌تر به فکر ست کردن رنگ چوب با دکوراسیون خانه‌تان باشید.

ایده‌هایی برای دیوار پشت تلویزیون با سنگ

کاغذ دیواری

سنگ‌های تزیینی می‌تواند جلوه‌ای خاص را به دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون خانه شما ببخشند. بنابراین برای دیوار پشت تلویزیون، به همراه یک نورپردازی اصولی و مناسب، ایده آل خواهد بود. البته انتخاب نوع سنگ و رنگ آن باید با هماهنگی سبک دکوراسیون میز تلوزیون شما انجام بگیرد. بنابراین مطمئن شوید که تضادی با سایر فضاهای خانه نداشته باشد.

تزئین دیوار بالای تلویزیون با کاغذ دیواری

دیوار سنگی

رنگ و کاغذ‌دیواری از ساده ترین و البته پر طرفدارترین روش ها برای تزیین دیوار بالای تلویزیون است. برای این کار شما باید به مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیونو همچنین رنگ آن توجه زیادی داشته باشید. نحوه صحیح انتخاب کاغذ دیواری بسیار مهم است زیرا همان قدر که فضای اطراف تلویزیون شما را زیبا می‌کند، به همان اندازه نیز می‌تواند نتیجه عکس داشته باشد.

تزئین دیوار پشت تلویزیون با اکسسوری

کناف

اگر هیچ یک از راهکار‌های ذکر شده در دکوراسیون میز تلوزیون و دیوار پشت آن برایتان مقدور نبود و شرایط این تغییرات را نداشتید مستأصل نشوید. از ساده ترین اکسسوری‌هایی که در منزل دارید استفاده کنید، با زدن یک شلف و قرار دادن مجسمه، گلدان و یا اشیاء دکوراتیو روی آن تنوع  را احساس کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ آذر ۱۳۹۹ در ۰:۲۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ آذر ۱۳۹۹ در ۲:۱۱ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۴ آذر ۱۳۹۹ در ۸:۳۶ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۳ آذر ۱۳۹۹ در ۶:۲۶ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۳ آذر ۱۳۹۹ در ۴:۲۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…