انواع رنگ سفید و ست کردن آن

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در انتخاب انواع رنگ سفید ،این نکته را در ذهن داشته باشید که آنچه بیرون خانه است می‌تواند به اندازه درون خانه، تاثیرگذار باشد. رنگ سفید همیشه انعکاسی از محیط اطرافش است.
انواع رنگ سفید و ست کردن آن

ویژگی‌های رنگ سفید به همه جسارت انتخاب این رنگ را می‌دهد اما گاهی نیاز است رنگی شبیه به سفید مانند رنگ سفید استخوانی یا سفید عاجی را برای فضای دکوراسیون خود انتخاب کنید تا جلوه‌ای دو چندان داشته باشد، امروز نیز به این این موضوع می‌پردازیم که کدام رنگ جایگزین رنگ سفید در دکوراسیون منزل می‌تواند باشد با ما در این مطلب از دلتامگ همراه باشید.

رنگ سفید ساده

سفید استخوانی

ساده ترین نوع رنگ سفید که می‌تواند به سبب سلیقه‌ی شما مات یا براق و یا ترکیبی از این دو انتخاب شود. اما ترجیحا انتخاب نوع براق آن بهتر است برای لوازم و وسایل مانند کمد‌ها و سرویس خواب و انتخاب مات آن برای دیوارها و سقف دکوراسیون داخلی منزل شما مناسب است.

رنگ سفید گچی

ترکیب رنگی

این رنگ می‌توان جایگزین رنگ سفید ساده در فضای دکوراسیون شما قرار گیرید و تقریبا از نوع رنگ سفید خالص می‌باشد و بهتر است این رنگ در ترکیب با رنگ‌های نسبتا تیره همانند قهوه‌ای در فضای داخلی قرار گیرد.

رنگ سفید استخوانی

عاجی

محبوب ترین رنگ بعد از رنگ سفید ساده برای دیوار‌ها می باشد که ماهیتی نزدیک به رنگ سفید و تناژی از رنگ زرد بسیار کم رنگ را با خود دارد، این رنگ مناسب برای دیوارها بوده و به خوبی می‌تواند با رنگ‌های محبوب و پرطرفدار فضای نشیمن هماهنگ شود.

رنگ سفید عاجی

 صدفی

این رنگ را با رنگ سفید استخوانی اشتباه نگیرید! رنگ سفید عاجی تقریبا ترکیب رنگ سفید استخوانی با صورتی بسیار ملایم است. به لحاظ زیبایی، این رنگ را می‌توان بالاتر از رنگ سفید استخوانی دانست و برای ترکیب با مبلمان گل گلی و یا دکوراسیون پاستلی گزینه‌ی منحصر به فردی محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  پاک کردن لکه وایتکس با ۳ روش

رنگ سفید کاپوچینویی

رنگ فیلی

رنگ سفید کاپوچینویی را با سفید شیری اشتباه نگیرید! این رنگ در واقع ترکیبی از سفید خالص با مقدار اندکی قهوه‌ای به دست می‌آید. که برای داشتن فضایی نسبتا گرم و دلنشین بهترین گزینه محسوب می‌شود. توجه داشته باشید ترکیب مبلمان آبی رنگ با آن می‌تواند چهره‌ی خاصی به فضای شما ببخشد.

رنگ سفید صدفی

رنگ خنثی

 

رنگ سفید صدفی یکی از مناسب‌ترین جایگزین رنگ سفید است که در دکوراسیون پاستلی شما می‌درخشد. کافی است کمی صورتی را با سفید ترکیب کنید و چهره‌ای خاص به فضای دکوراسیون خود ببخشید.

رنگ فیلی ملایم

رنگ پاستلی

رنگ فیلی ملایم در بازه‌ی تنالیته‌ی رنگی میان سفید تا سیاه قرار دارد. منظور از رنگ فیلی جایگزین رنگ سفید در واقع همان خاکستری بسیار روشن است که می‌تواند چهره‌ی دکوراسیون شما را متمایز کند، اما رنگ فضای شما را سرد تر نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

با اکسسوری ها دکوراسیون شیک و مدرن داشته باشید

اکسسوری‌ها می‌توانند نقش بسیار مهمی در زیباتر شدن دکوراسیون داخلی منزل شما داشته باشند. با…